Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2020 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"

Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku ogłasza przetarg

  • Adres: 34-144 Izdebnik,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 763 222 , fax. 338 763 229
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku
    34-144 Izdebnik, woj. małopolskie
    tel. 338 763 222, fax. 338 763 229
    REGON: 29882185907000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Powiat Wadowicki- Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2020 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych podzielonych na 13 części opisanych Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV: Część I Pieczywo świeże, wyroby ciastkarskie i piekarskie, Cześć II Produkty mleczarskie,Część III Produkty wędliniarskie, Część IV Mięso wieprzowe i wołowe, Część V Drób i podroby, Część VI Jajka, Część VII Mrożonki, Część VIII Ryby mrożone i przetworzone,konserwy,Część IX Produkty przemiału ziarna skrobi i prod. skrobiowych, Część X Różne artykuły spożywcze. Część XI Oleje roślinne i zwierzęce, Część XII Owoce i warzywa, Część XIII Produkty niskobiałkowe PKU. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu zestawienia cenowego stanowiącego załącznik nr 1A do 1Ł do SIWZ nr DPS.PN.262.01.2019 Miejscem wykonania zamówienia (dostawy) będzie: - magazyn spożywczy Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik Nr 3,Częstotliwość dostawy:Część I codziennie od poniedziałku do soboty w godz. 4.30 – 7.00 Część II mleko - codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 4.30 do 7.00, pozostałe artykuły 3 raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6.00 do 6.30 Część III 2 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.00, (dostawa na drugi dzień od zgłoszenia zamówienia) Część IV 2 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.00, (dostawa na następny dzień od zgłoszenia zamówienia) Część V 2 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.00, (dostawa na następny dzień od zgłoszenia zamówienia) Część VI raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.00 (dostawa na następny dzień od zgłoszenia zamówienia) Część VII 2 raz w miesiącu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.00 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część VIII 2 raz w miesiącu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.00 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część IX 2 razy w miesiącu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.00 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część X 2 razy w miesiącu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.00 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część XI raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.00 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część XII 2 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.00 (dostawa następnego dnia od zgłoszenia zamówienia) Część XIII raz w miesiącu (dzień do uzgodnienia) w godz.7.00-14.00 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Każda partia dostarczonych towarów musi spełniać wymagania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz.1252 z późn. zm.) oraz innych przepisów prawa dotyczących dopuszczenia ich do obrotu. Wszystkie towary stanowiące przedmiot zamówienia będą transportowane transportem na koszt Wykonawcy zgodnie z wszelkimi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywnościowych zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu zestawienia cenowego stanowiącego załącznik nr 1A do 1Ł do SIWZ nr DPS.PN.262.01.2019
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach