Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul.Słoneczna 15D
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8428126 , fax. 059 8428126
- Data zamieszczenia: 2014-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul.Słoneczna 15D 15D
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8428126, fax. 059 8428126
REGON: 00531078000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku i jednostek podległych w poniżej wyszczególnionych częściach: CZĘŚĆ 1 - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów artykułów spożywczych suchych i innych 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne CZĘŚĆ 2 - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: mięso i wędliny 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku i jednostek podległych. Zamówienie składa się z dwóch części: CZĘŚĆ 1 - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów:artykuły spożywcze suche i inne (15000000-8) Szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilością zamówienia w okresie trwania umowy, zawiera formularz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik numer 1 do SIWZ. Ilości asortymentów podane w formularzu stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres obowiązywania umowy. CZĘŚĆ 2 - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: mięso i wędliny (15100000-9) Szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilością zamówienia w okresie trwania umowy, zawiera formularz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik numer 2 do SIWZ. Ilości asortymentów podane w formularzu stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres obowiązywania umowy. 2. Składane oferty w ramach danej części muszą dotyczyć wszystkich asortymentów wymienionych w formularzach cenowo - asortymentowych. Oferta nie obejmująca wszystkich asortymentów uznana zostanie za niezgodną z SIWZ i podlegać będzie odrzuceniu. 3. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych przez Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Dopuszcza się możliwość dokonania zamówienia na ilość mniejszą niż określona została w formularzach asortymentowo cenowych. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego. 4. Dostawa artykułów żywnościowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku i jednostek podległych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówienia telefonicznego przez Zamawiającego, w którym określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy najpóźniej do godz. 1200 przed dniem dostawy. Dostawa zostanie zrealizowana w godzinach 7.30 - 8.30 w dniu dostawy. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku. Pojemniki przeznaczone do wielokrotnego użycia w których dokonano dostawy zostaną zwrócone w tracie kolejnej dostawy. Ich udostępnienie na rzecz Zamawiającego odbywać się będzie bez odrębnego wynagrodzenia, w ramach ceny zakupów artykułów objętych dostawą. 5. Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP, posiadać świadectwa jakości i termin przydatności do spożycia. 6. Dostarczane do Zamawiającego artykuły spożywcze muszą być transportowane zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi dotyczącymi środków transportu, opakowań oraz osób dokonujących dostawy. 7. Płatności za dostarczany przedmiot umowy dokonywane będą zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.slupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Cewicach.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów i produktów żywnościowych do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Zakup i dostawy art. żywnościowych dla stołówki szolnej
Dodano: 2016-06-01 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
Dodano: 2016-02-29 - CRZP/2/2016/AEZ-Dostawa prowiantu na statki szkoleniowe Akademii Morskiej w Gdyni w roku 2016
Dodano: 2016-01-15 - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2016
Dodano: 2015-12-04 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej w Trzebielinie w roku 2016
Dodano: 2015-11-27 - dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych z podziałem na części
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa pieczywa i artykułów spożywczych różnych - znak sprawy: Adm. 15/2015
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych oraz mrożonych, przetworów owocowych i warzywnych, kiszonek, grochu, fasoli - znak sprawy Adm 12/2015
Dodano: 2015-10-22