Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Słomnikach w roku 2016 z podziałem na zadania Zadanie I Różne produkty spożywcze Zadanie II Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny Zadanie III Warzywa i owoce Zadanie IV Mrożonki Zadanie V Pieczywo Zadanie VI Drób Zadanie VII Owoce cytrusowe

Zespół Szkół Ogólnokształcących ogłasza przetarg

  • Adres: 32-090 Słomniki, Os. Świerczewskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 388 11 25 , fax. 12 388 00 60
  • Data zamieszczenia: 2015-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących
    Os. Świerczewskiego 2 2
    32-090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 12 388 11 25, fax. 12 388 00 60
    REGON: 35120535100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/umslomniki/Article/id,19319.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Słomnikach w roku 2016 z podziałem na zadania Zadanie I Różne produkty spożywcze Zadanie II Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny Zadanie III Warzywa i owoce Zadanie IV Mrożonki Zadanie V Pieczywo Zadanie VI Drób Zadanie VII Owoce cytrusowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia obejmuje: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Słomnikach w roku 2016 z podziałem na zadania Zadanie I Różne produkty spożywcze -ilość i asortyment określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ Zadanie II Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny -ilość i asortyment określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ Zadanie III Warzywa i owoce-ilość i asortyment określony został w Załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie IV Mrożonki-ilość i asortyment określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ Zadanie V Pieczywo-ilość i asortyment określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ Zadanie VI Drób-ilość i asortyment określony został w Załączniku nr 6 do SIWZ Zadanie VII Owoce cytrusowe -ilość i asortyment określony został w Załączniku nr 7 do SIWZ B. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych: 1. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych przez upoważnioną osobę Zamawiającego. 2. Dostarczane produkty muszą być zgodne z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach 3. Transport artykułów winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne (w tym dotyczące czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem). 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 5. Na każdym opakowaniu umieszczony będzie m.in. zapis wagi netto oraz data przydatności spożycia. 6. Jeżeli towar dostarczony przez Wykonawcę będzie miał wady (złą jakość), albo nie odpowiadał pod względem ilościowym, Zamawiający poinformuje o ewentualnych wadach lub brakach ilościowych, w terminie natychmiastowym w dniu otrzymania towaru. 7. Zamawiający może odmówić odbioru dostawy w przypadku braków ilościowych. Wówczas uznaje się iż Wykonawca nie dotrzymał terminu dostawy. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących warunków higieniczno -sanitarnych przy produkcji, przechowywaniu i dostawie towaru, który jest przedmiotem zamówienia - za co ponosi pełną odpowiedzialność. 9. Zamawiający odmówi przyjęcia towaru od Wykonawcy nie odpowiadającego wymogom jakościowym lub ilościowym. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek wymienić towar na pełnowartościowy lub uzupełnić braki w ciągu 6 godzin. 10. Zamawiający dopuszcza maksymalnie 3 reklamacje w ciągu okresu obowiązywania umowy skutkujące zwrotem lub wyminą towaru wynikającym z niewłaściwej jakości handlowej i zdrowotnej towaru. 11. Kolejna -czwarta reklamacja będzie skutkować odstąpieniem od umowy z winy WYKONAWCY i będzie tu miał zastosowanie §7. Pkt.3 umowy 12. Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły spożywcze są w pierwszym gatunku z określonym terminem ważności oraz cechami podanymi w SIWZ. 13. Dostawy towaru powinny odbywać się w dni robocze w godzinach 7:30-14:00. 14. Data dostawy oraz ilości będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego lub telefonicznego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 15. W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu co nie skutkuje w stosunku do Wykonawcy roszczeń finansowych i prawnych. 16. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły odpowiadające właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu cenowym. Za produkty równoważne uważa się produkty o parametrach nie gorszych niż parametry produktów wskazanych przez Zamawiającego 18. Termin płatności wynosi do 30 dni licząc od dnia dostarczenia faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umslomniki/Article/id,19319.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach