Przetargi.pl
sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych PG.

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3471538, 347-24-00 , fax. 058 3472913,058 3471765
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3471538, 347-24-00, fax. 058 3472913,058 3471765
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych PG.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych PG. Szczegółowy opis artykułów spożywczych, asortyment, ilości: zawiera załącznik nr 3 do SIWZ CPV 15500000 - 3 PRODUKTY MLECZARSKIE CPV 15860000 - 4, CPV 15830000 - 5 KAWA, HERBATA, CUKIER CPV 15812000 - 3 WYROBY CIASTKARSKIE CPV 15980000 - 1 NAPOJE BEZALKOHOLOWE CPV 15000000 - 8 POZOSTAŁE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE z opcją dodatkowego zakupu 40% podanych w SIWZ ilości artykułów spożyw-czych w okresie trwania umowy. Zakupy w ramach opcji dokonywane będą po cenach zaoferowanych w formularzu cenowym. Wartość zamówienia: 129 412,03 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw artykułów spożywczych o wartości łącznie co najmniej 50.000 zł brutto. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnianie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dzia-łalności lub czynności określonej w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu na pod-stawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rze-czypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania za-mówienia należy złożyć: a. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczę-cia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty (np.: referencje lub inne) potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu określa załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach