Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 2 pakiety.

Dolnośląskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3689584 , fax. 071 3689584
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii
    pl. Hirszfelda 12 12
    53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3689584, fax. 071 3689584
    REGON: 00029009600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 2 pakiety.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 2 pakiety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Łącznie 1.800,00 zł Pakiet Nr 1 - 1.300,00 zł, Pakiet Nr 2 - 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum dwie dostawy, odpowiadające swym rodzajem i wartością nie mniejszą niż dla Pakietu Nr 1 - sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy na kwotę brutto nie mniejszą niż 60.000,00 zł, dla Pakietu Nr 2 - sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy na kwotę brutto nie mniejszą niż 20.000,00 zł, dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty dokumentami miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Spełnienie powyższego warunku dotyczy Pakietu Nr 1 i Nr 2 i osobno. Dla Pakietu Nr 1 i Nr 2 należy złożyć oddzielny wykaz - załącznik Nr 5 i Nr 6 do niniejszej SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: dla Pakietu Nr 1 - 60.000,00 zł, dla Pakietu Nr 2 - 20.000,00 zł, a w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden Pakiet, wartość polisy powinna być zsumowana. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 4 do SIWZ. 1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. wykazu wykonanych minimum 2 dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - załącznik Nr 5 do SIWZ dla Pakietu Nr 1, załącznik Nr 6 do SIWZ dla Pakietu Nr 2 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z zapisem punktu 5.2.1. SIWZ, wykaz(y) należy złożyć w zależności od tego, na który pakiet jest składana oferta. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnie z zapisem punktu 5.3.1 SIWZ. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy dla potwierdzenia warunków przedmiotowych. 4.1. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 4.1.1. Odpowiednie katalogi, foldery, katalogi, opisy producenta lub inne dokumenty potwierdzające właściwości jakościowe, przeznaczenie zaoferowanego produktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Formularzach Asortymentowo-Cenowych (załącznik Nr 1 i Nr 2 do niniejszej SIWZ) wraz z umieszczoną na nich adnotacją określającą pakiet i pozycję, której dotyczy przedstawiony dokument. 5. Wykaz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty. 5.1. Formularz Asortymentowo-Cenowy dla Pakietu Nr 1 - załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 5.2. Formularz Asortymentowo-Cenowy dla Pakietu Nr 2 - załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 5.3. Druk oferty - załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 5.4. Wadium. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 5.5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach