SP ZOZ Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu ogłasza przetarg
- Adres: 58-379 Czarny Bór, ul. Parkowa 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8450124, 8450125 , fax. 074 8450290
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu
ul. Parkowa 8 8
58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie
tel. 074 8450124, 8450125, fax. 074 8450290
REGON: 00029398200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnybor.rubikon.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż wraz z dostawą opału - koksu opałowego dla SP ZOZ Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą opału - koksu opałowego dla SP ZOZ Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze o parametrach: - koks opałowy (drobny) gatunek I, - uziarnienie 20 do 40 mm, - wilgotność max 6,0%, - popiół max 10%, - siarka max 0,8%, - wartość opałowa min 27 000kJ/kg - podziarno 10%. Zamawiający przewiduje zakup około 80 ton koksu -sukcesywnie według potrzeb. Jednorazowa dostawa nie większa niż 6 ton. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać, że warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wymogi dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w pkt. 1 z zastrzeżeniem, że zamiast dokumentów, o których mowa w punk. 1 podpkt. 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument, o których mowa w podpkt. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2ppkt a i b zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnybor.rubikon.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie kart paliwowych, dla pojazdów samochodowych WIOŚ we Wrocławiu oraz delegatur WIOŚ w Legnicy, Wałbrzychu oraz Jeleniej Górze
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i maszyn budowlanych dla Gminno-Miejskiego Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bolkowie
Dodano: 2016-06-08 - WFA.2410.5.2016JK Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Instytutu Astronomicznego
Dodano: 2016-06-01 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego EKO-C lub równoważnego do celów grzewczych DPS Prząśnik w ilości 90 000 litrów
Dodano: 2016-01-22 - sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie
Dodano: 2016-01-04 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych w 2016 r. należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy bądź będących w użyczeniu z podziałem na zadania: - zadanie nr 1 - stacja paliw na terenie gminy Trzebnica, - zadanie nr 2 - stacja paliw na terenie gminy Żmigród.
Dodano: 2015-12-30 - ZAKUP PALIW DLA ZABEZPIECZENIA POTRZEB TRANSPORTOWYCH I SPRZĘTOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH - TANKOWANIE DO BAKU
Dodano: 2015-12-28 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i jednostek sprzętowych w 2016 r. należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy bądź będących w użyczeniu z podziałem na zadania: - zadanie nr 1 - stacja paliw na terenie gminy Trzebnica, - zadanie nr 2 - stacja paliw na terenie gminy Żmigród.
Dodano: 2015-12-21 - Zakup paliw dla zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzętowych Zarządu Dróg Powiatowych - tankowanie do baku
Dodano: 2015-12-17