Burmistrz Miasta Bielawa ogłasza przetarg
- Adres: 58-260 Bielawa, ul. Plac Wolności 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (074) 8334-255 , fax. 074 8335838
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Bielawa
ul. Plac Wolności 1 1
58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie
tel. (074) 8334-255, fax. 074 8335838
REGON: 890717823 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie prac geodezyjno-kartograficznych dla zadań prowadzonych przez Gminę Bielawa w latach 2010-2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wykonywanie prac geodezyjno kartograficznych dla zadań prowadzonych przez Gminę Bielawa w latach 2010-2012 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 740000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą zero-jedynkową czyli spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu a) status prawny - wymagane dokumenty - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia c) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 uPzp e) oświadczenie zgodne z art. 44 uPzp f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; h) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bielawa.pl/tm/przetargi/03_12_09/SIWZ_geodezja.pdf
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/Az/PN-34/15 Wykonanie projektów wykonawczych we wszystkich branżach na podstawie projektu budowlanego pn. Przebudowa budynku byłej kuchni i stołówki wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Symulacji Medycznej wraz z budową instalacji kanalizacji, cieplnej, elektrycznej i teletechnicznej przy ul. T. Chałubińskiego 7a we Wrocławiu.
Dodano: 2015-07-02 - Wykonanie dokumentacji projektowej pn. Remont budynku Katedry i Zakładu Mikrobiologii z salą wykładową im. Ludwika Hirszfelda UMW we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 4 - zgodnie z wytycznymi do projektu -uzyskanie wszelkich uzgodnień i pozwoleń, wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwoleń: konserwatorskich i na budowę, opracowanie projektów wykonawczych, przedmiarów robot, kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Dodano: 2015-04-28 - UMW/AZ/PN-69/14 Wykonanie Koncepcji, inwentaryzacji dla potrzeb opracowania dokumentacji projektowej, Projektu Budowlanego, Projektu Wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarów i Kosztorysu Inwestorskiego dla dokończenia budowy budynków N1, N2, N3 zlokalizowanych w kompleksie budynków Centrum Klinicznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213.
Dodano: 2014-11-26 - UMW/AZ/PN-62/14 Wykonanie projektów wykonawczych obejmujących działania naprawcze Obszarów Laboratoryjnych zlokalizowanych w Budynku B Ośrodka Badawczo - Naukowo - Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji przy ul Borowskiej 211 we Wrocławiu, oraz wykonanie na ich podstawie robót budowlanych.
Dodano: 2014-11-18 - UMW-AZ-PN-99-12 Wykonanie projektów wykonawczych we wszystkich branżach do projektu budowlanego p.n. Utworzenie Dydaktycznego Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 7a.
Dodano: 2012-10-17 - AM/AZ/PN- 4/12 Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie opisanym w rozdz. II pkt. 3 SIWZ oraz zrealizowanie na podstawie dokumentacji technicznej remontu elewacji Stołówki Studenckiej Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Wojciecha z Brudzewa 8.
Dodano: 2012-01-20 - AM/AZ/PN- 120/11 Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz zrealizowanie na podstawie dokumentacji technicznej remontu Stołówki Studenckiej Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Wojciecha z Brudzewa 8.
Dodano: 2011-11-28 - AM/AZ/PN-7/11 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń na I piętrze w budynku Katedry i Zakładu Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami AM we Wrocławiu przy ul. Pasteura 4, na Pracownię Naukową Endokrynologii Molekularnej, opracowanego przez Autorską Pracownię Architektury - mgr inż. arch. Bożenę Marszałkiewicz
Dodano: 2011-01-19 - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W PIEŃSKU Z WYKONANIEM SIECI WODOCIĄGOWEJ DLA GMINY NEISSEAUE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ ZAPEWNIAJĄCĄ OBUSTRONNĄ DOSTAWĘ WODY PITNEJ
Dodano: 2009-12-15 - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA SANITACJA MIASTA I GMINY PIEŃSK - ETAP II
Dodano: 2009-08-26