Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 668-60-00/01, , fax. (58) 669-68-44
- Data zamieszczenia: 2020-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
ul. Kołłątaja 1
81-332 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (58) 668-60-00/01, , fax. (58) 669-68-44
REGON: 10613083001540 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa, wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni oraz do pomieszczeń wskazanych w podległych Oddziałowi Regionalnemu Biurach Powiatowych ARiMR, adresy których przedstawia Tabela Nr 2 (strona 7 niniejszego SIWZ), fabrycznie nowych, nie refabrykowanych i bez śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania, artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”. 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30190000-7; 30197644-2. 3. Dokładny wykaz asortymentów składających się na całość przedmiotu zamówienia, w tym opis jakościowy i ilościowy, został określony w Tabeli Nr 1 (strony od 3 do 5 niniejszego SIWZ). 4. Oferowany przedmiot zamówienia dotyczy artykułów biurowych i papieru kserograficznego o parametrach technicznych i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność, użyte materiały, grubość linii, wydajność, jakość itp.) w stosunku do określonych w SIWZ przez Zamawiającego. Jednocześnie musi on być fabrycznie nowy, czyli żadna z części nie może być wykorzystywana w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. 5. W przypadku zaoferowania konkretnego artykułu Wykonawca obowiązkowo musi w Załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz Ofertowy) wypełnić kolumnę [b] – PRODUKT OFEROWANY podając: producenta, rodzaj, nazwę, kod lub symbol handlowy danego artykułu, tj. dane jednoznacznie identyfikujące oferowany produkt, oraz odpowiednie parametry techniczne i jakościowe odnoszące się odpowiednio do cech - parametrów z opisu konkretnego artykułu biurowego zamieszczonego w kolumnie [a] przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego o najwyższej jakości, spełniających wszystkie parametry określone w niniejszej SIWZ, pełnowartościowych, fabrycznie nowych. Poprzez określenie konkretnych danych wpisanych do kolumny [b] – PRODUKT OFEROWANY w Załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz Ofertowy) Wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tzn. ich parametry techniczne i jakościowe nie są gorsze (winny być takie same lub lepsze) jak parametry z opisu konkretnego artykułu biurowego zamieszczonego w kolumnie [a] przez Zamawiającego. W odniesieniu do pozycji z kolumny [a] (jw.), w opisie których występują określenia konkretnych ilości poszczególnych asortymentów w ramach opisanych przez Zamawiającego opakowań zbiorczych (np. opis dla pozycji 20: „(...) w opakowaniach po 10 szt. (...)”), Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów, które wg. zapisów zawartych w stosownych, ich dotyczących, ogólnodostępnych, kartach produktu lub w innych dokumentach (katalogach, informacjach ze stron internetowych producentów i/lub dostawców/sprzedawców), są dystrybuowane w opakowaniach zbiorczych zawierających inne ilości sztuk, niż to w opisie określił Zamawiający, o ile Wykonawca zadeklaruje, że taki asortyment będzie, przy realizacji planowanej do podpisania umowy, dostarczał Zamawiającemu po jego przepakowaniu w opakowania z uwzględnieniem ilości opisanych w niniejszym SIWZ, w ramach własnego konfekcjonowania danego artykułu. Wykonawca zaznaczy to dopisując przy danych wpisywanych do kolumny [b] – PRODUKT OFEROWANY w Załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz Ofertowy) określenie: KONFEKCJA WŁASNA. 7. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do cech technicznych i/lub jakości zaoferowanych przez Wykonawcę produktów, wykazanie faktycznego stanu rzeczy leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy na etapie wyjaśniania treści oferty o przesłanie dokumentów dotyczących danego produktu, z których jednoznacznie wynikać będzie spełnianie przez oferowany artkuł deklarowanych cech technicznych i jakościowych określonych w SIWZ przez Zamawiającego. 8. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, częściami, w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, liczonym od dnia złożenia przez Zamawiającego, za pomocą poczty elektronicznej, zamówienia. 9. Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisach poszczególnych produktów, jednostkach miar oraz ich ilościach zawartych w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Formularz Ofertowy). Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 10. W przypadku, w którym w trakcie realizacji umowy zmienią się potrzeby Zamawiającego, wówczas przysługuje mu prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamówienia w poszczególnych pozycjach asortymentowych wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, w ramach nieprzekraczalnej kwoty wynagrodzenia określonej w § 3 ust. 1 umowy stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy, w tym do podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze (dotyczy to również pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w tym do reprezentowania konsorcjum, wspólników spółki cywilnej). 3) oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, których wzory stanowią Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ. 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na potencjał podmiotów trzecich), stanowiący Załączniki Nr 7 do SIWZ. 5) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII pkt 13 (jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Gdyni na rok 2024
Dodano: 2024-05-23 - „Dostawa materiałów biurowych i papierniczych”
Dodano: 2023-11-07 - na dostawę artykułów szkolnych i biurowych do Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sopocie oraz do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-07-14 - dostawa artykułów szkolnych do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-04-06 - „Dostawa materiałów biurowych i papierniczych”
Dodano: 2023-02-17 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych - postępowanie nr 84/TP/2022
Dodano: 2022-09-28 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOŚCIERZYNIE: Część I - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kościerzynie, Część II - Materiały archiwizacyjne na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie, Część III - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla potrzeb użytkowych związanych z obsługą realizacji zadania polegającego na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej i świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
Dodano: 2020-12-01 - Dostawa artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru, aparatów telefonicznych, nr sprawy 110/PN/2020
Dodano: 2020-11-20 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2020-08-12 - Dostawa artykułów biurowych dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2020-08-05