Przetargi.pl
„Dostawa materiałów biurowych i papierniczych”

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    Okopowa 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    REGON: 191674836
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa materiałów biurowych i papierniczych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papierniczych.2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostarczenie Zamawiającemu własnym transportem i na własny koszt, wraz z wniesieniem, materiałów biurowych i papierniczych, określonych w załączniku nr 3a do SWZ, do wskazanego przez Zamawiającego miejsca (pomieszczenia) w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego przy ulicy Okopowej 21/27, Okopowej 19, Augustyńskiego 2, Augustyńskiego 1, Równej 19/21, Rzeźnickiej 58 w Gdańsku, Jaracza 18A w Słupsku, w ilościach określonych wg bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień wystawianych każdorazowo z podaniem asortymentu i ilości zamawianych materiałów.4. Podane wymiary przedmiotu zamówienia wymienionego w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ, należy odczytywać z tolerancją +/-10% od wymiaru podanego dla danej pozycji. Różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności przedmiotu zamówienia.5. Koszty transportu i opakowania pokrywa Wykonawca.6. Dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe i pozbawione wad prawnych i fizycznych.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiący załączniki nr 1do SWZ), we wzorze formularza rzeczowo-cenowego (stanowiący załącznik nr 3a do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiący załączniki do nr 2 SWZ). 17. Podwykonawstwo:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.20. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (zamówienie nie zostało podzielone na części). Przyczyny braku podziału na części: Asortyment artykułów biurowych i papierowych jest ogólnodostępny u dystrybutorów. Każdy mikro, mały, średni przedsiębiorca ma możliwość złożenia oferty. W związku z powyższym zamówienie nie wymaga podziału na części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.2. Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (a w przypadku dostaw powtarzających się lub podlegających wznowieniu należycie wykonuje) co najmniej 2 dostawy materiałów biurowych i papierniczych - przy czym wartość każdej dostawy wyniosła nie mniej niż 150 000,00 zł brutto (przez wartość brutto dostawy należy rozumieć wysokość wynagrodzenia uzyskanego przez Wykonawcę za wykonanie tej dostawy).UWAGA:a) przez dwie odrębne dostawy rozumie się dostawy wykonane na podstawie dwóch różnych zleceń/umów,b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców,c) w przypadku posługiwania się przez Wykonawcę cudzym potencjałem (podmiot trzeci), ww. warunek udziału, musi spełniać w całości ten podmiot,d) w przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę usługi rozliczenie nastąpiło w walucie innej niż w PLN, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych usług przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego - opublikowanych na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na stronie Zamawiającego.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy - może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach