Przetargi.pl
Dostawa artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru, aparatów telefonicznych, nr sprawy 110/PN/2020

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Hubalczyków
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8460620, 8460621 , fax. 598 460 621
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
    Hubalczyków 1
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8460620, 8460621, fax. 598 460 621
    REGON: 77090151100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.slupsk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru, aparatów telefonicznych, nr sprawy 110/PN/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu techniczno-gospodarczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru i aparatów telefonicznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW, tj. Formularz asortymentowo - ilościowy. Wykonawca dostarczy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca pojemnik/pojemniki do utylizacji tonerów, w których będą gromadzone tonery, a następnie dokona odbioru pojemnika/pojemników nie rzadziej niż raz w miesiącu. Szacowana ilość tonerów do utylizacji ok. 100 szt. na miesiąc. Miejsce dostawy pojemników do gromadzenia tonerów do utylizacji to ww. Magazyn. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 7 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę). 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 11. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 12. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach