Przetargi.pl
Odbiór, transport i utylizacja kwasu siarkowego 30 %

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-831 Gdańsk, ul. Długa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3002300, , fax. 58 3014318
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3002300, , fax. 58 3014318
    REGON: 00102119700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i utylizacja kwasu siarkowego 30 %
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja kwasu siarkowego 30% o kodzie 06 01 01. Kwas siarkowy należy zutylizować wraz z pojemnikami, w których jest przechowywany. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Odbiór kwasu siarkowego nastąpi z terminala kontenerowego firmy DCT Gdańsk przy ul. Kontenerowej 7 w Gdańsku, Przewidywana szacunkowa ilość odpadów wynosi: 48 000 kg netto, 50 280 kg brutto. Odbiór kwasu powinien odbywać się zgodnie z wytycznymi postawionymi w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, a następnie ich przewóz pod eskortą funkcjonariuszy celno-skarbowych i utylizacja pod nadzorem pracowników Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ważenie przyjmowanych odpadów w obecności przedstawiciela Zamawiającego, a następnie ich rozładunek w sposób wynikający z przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 154). Wykonywanie usługi musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zezwoleniami wymaganymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020 poz. 797). Podstawą wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę będzie protokół przekazania odpadów, w którym strony potwierdzą należyty przewóz i zniszczenie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Należne wynagrodzenie za wykonaną usługę, będzie płatne przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie 21 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli posiada: a) zezwolenie (decyzja) na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797) w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodzie: 06 01 01.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ; 2) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o którym mowa w pkt 1 Wykonawcy składają w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. tj. informacji zamieszczanej niezwłocznie po otwarciu ofert na stronie internetowej Zamawiającego dotyczącej: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 3. Oferta powinna być przygotowana na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca składa pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy, złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach