Przetargi.pl
Utworzenie i prowadzenie PSZOK-u na terenie wiejskim w granicach Gminy Kartuzy.

URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
    ul. Gen. Józefa Hallera 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    REGON: 000527546
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie i prowadzenie PSZOK-u na terenie wiejskim w granicach Gminy Kartuzy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie (utworzenie) i prowadzenie PSZOK-u na terenie wiejskim gminy Kartuzy, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Wykonawca musi posiadać niezbędne zezwolenia na organizację i prowadzenie PSZOK-u, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem również transport i zagospodarowanie odpadów z Pszok w instalacji do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz. U. z 2022, poz. 699 ze zm.). 3. PSZOK musi zacząć działać najpóźniej od 01.06.2024 r. 4. Na terenie Pszoku musi działać Punkt „Ponowne Użycie”, do którego mieszkańcy będą mogli dostarczać produkty nadające się do dalszego użytkowania.5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w załączniku nr 7 do niniejszej SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia łącznie następujące warunki:1) nie podlega wykluczeniu na podstawie:a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem postanowień art. 110 tej ustawy,b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniachw zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835),2) spełnia warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, określone w pkt 2.2. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował – w celu realizacji zamówienia terenem pod organizację co najmniej jednego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej PSZOK) na terenie wiejskim gminy Kartuzy, do których Wykonawca posiada tytuł prawny.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) Działu V SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach