Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń GDDKiA O/Poznań Rejon w Środzie Wlkp. w podziale na części: Część I – obejmująca Rejon w Środzie Wlkp. ul. Libelta 2; Część II – obejmująca Obwód Drogowy w Środzie Wlkp. ul. Nekielska 24; Część III – obejmująca Obwód Drogowy w Jarocinie ul. Zaciszna 1.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60763 Poznań, ul. Siemiradzkiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 668 821 , fax. 061 8646314, 8660922
  • Data zamieszczenia: 2017-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
    ul. Siemiradzkiego
    60763 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 668 821, fax. 061 8646314, 8660922
    REGON: 1751157500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń GDDKiA O/Poznań Rejon w Środzie Wlkp. w podziale na części: Część I – obejmująca Rejon w Środzie Wlkp. ul. Libelta 2; Część II – obejmująca Obwód Drogowy w Środzie Wlkp. ul. Nekielska 24; Część III – obejmująca Obwód Drogowy w Jarocinie ul. Zaciszna 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia usług sprzątania obejmuje: Część I - budynek Rejonu w Środzie Wlkp. ul. Libelta 2 sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych , korytarzy oraz klatki schodowej. Łączna powierzchnia sprzątania wynosi 310 m2 ; ilość pracowników 7. Część II - budynek Obwodu Drogowego w Środzie Wlkp. ul Nekielska 24 sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych , korytarzy, warsztatu oraz klatki schodowej Łączna powierzchnia sprzątania wynosi 386 m2 ; ilość pracowników 5. Część III - budynek Obwodu Drogowego w Jarocinie ul. Zaciszna 1 sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych , korytarzy, klatki schodowej oraz warsztatu. Łączna powierzchnia sprzątania wynosi 288 m2 ; ilość pracowników 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część I – 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset 00/100); Część II – 600,00 PLN (słownie złotych: sześćset 00/100); Część III – 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach