Gmina Czempiń ogłasza przetarg
- Adres: 64020 Czempiń, ul. 24 Stycznia
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 826 703 , fax. 61 282 63 02
- Data zamieszczenia: 2017-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czempiń
ul. 24 Stycznia 25
64020 Czempiń, woj. wielkopolskie
tel. 612 826 703, fax. 61 282 63 02
REGON: 63125928700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekty rozbudowy dróg wojewódzkich 311 oraz 310 - budowa ścieżek pieszo-rowerowych Czempiń-Jasień, Piechanin – Głuchowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań projektowych: Część I - Projekt rozbudowy drogi wojewódzkiej 311 - ścieżka pieszo-rowerowa od skrzyżowania z ul. Spółdzielców w Czempiniu do końca wsi Jasień, Część II - Projekt rozbudowy drogi wojewódzkiej 310 - ścieżka pieszo rowerowa od skrzyżowania z drogą gminną w m. Piechanin (w sąsiedztwie nieruchomości dz. nr 163/1 obręb Piechanin) do miejscowości Głuchowo (ronda na DK nr 5), Charakterystyczne parametry techniczne określające zakres prac projektowych. Część I: Ścieżka pieszo-rowerowa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 311 od skrzyżowania z ul. Spółdzielców w Czempiniu przez wieś Piotrkowice do końca wsi Jasień (ostatnich zabudowań) wraz z oświetleniem. Planowana ścieżka przebiegać będzie na działkach należących do Województwa Wielkopolskiego (w zarządzie WZDW – na podstawie umowy użyczenia z Gminą Czempiń) oraz działkach przyległych do drogi wojewódzkiej. Orientacyjna długość planowanej ścieżki pieszo-rowerowej wynosi 4,1 km. Zakres opracowań przewidziany do realizacji w procedurze ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. W ramach opracowania konieczne będzie sporządzenia geodezyjnych projektów podziałów działek (szacunkowa ilość działek podlegających podziałowi wynosi 39). Dokładna liczba działek, dla których będzie niezbędne wykonanie ww. projektów będzie wynikała z przyjętych rozwiązań projektowych. Część II: Ścieżka pieszo-rowerowa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 310 od skrzyżowania z drogą gminną w m. Piechanin (w sąsiedztwie nieruchomości dz. nr 163/1 obręb Piechanin) do miejscowości Głuchowo (ronda na DK nr 5). Planowana ścieżka przebiegać będzie na działkach należących do Województwa Wielkopolskiego (w zarządzie WZDW – na podstawie umowy użyczenia z Gminą Czempiń) oraz działkach przyległych do drogi wojewódzkiej. Orientacyjna długość planowanej ścieżki pieszo-rowerowej wynosi 2,9 km. Zakres opracowań przewidziany do realizacji w procedurze ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. W ramach opracowania konieczne będzie sporządzenia geodezyjnych projektów podziałów działek (szacunkowa ilość działek podlegających podziałowi wynosi 25 szt.). Dokładna liczba działek, dla których będzie niezbędne wykonanie ww. projektów będzie wynikała z przyjętych rozwiązań projektowych. Zakres zadania dla każdej z części (I i II) obejmuje: 1. wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500, 2. wykonanie dokumentacji geotechnicznej w zakresie niezbędnym dla opracowania projektowego, 3. opracowanie projektów koncepcyjnych w zakresie sytuacyjnym oraz konstrukcyjnym i przedłożenie do akceptacji zamawiającemu, 4. opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie niezbędnym dla uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz zrealizowania przedsięwzięcia (5 egzemplarzy w wersji papierowej), 5. uzgodnienie zjazdów na przyległe nieruchomości z ich właścicielami, 6. uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz opinii, w tym WZDW, 7. przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie art. 11d ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych wraz z wymaganymi załącznikami, 8. zaprojektowanie infrastruktury towarzyszącej oraz przebudowy istniejącej infrastruktury - w niezbędnym zakresie, 9. wykonanie projektów stałej organizacji ruchu oraz organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i ich zatwierdzenie (4 egzemplarze), 10. opracowanie: przedmiaru robót (1 egzemplarz), kosztorysu ofertowego (1 egzemplarz), kosztorysu inwestorskiego (2 egzemplarze) – dodatkowo opracowania kosztorysowe należy dostarczyć w elektronicznej wersji edytowalnej (preferowany format - *.ath), 11. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (2 egzemplarze), 12. uzyskanie wymaganych ostatecznych decyzji administracyjnych – w szczególności: decyzji pozwolenia wodnoprawnego, decyzji środowiskowej, decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, 13. pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Całość dokumentacji elementów I, II należy dostarczyć również w formie elektronicznej (płyta CD lub pendrive) – pliki PDF oraz w formatach edytowalnych stosownie dla zakresu dokumentacji (przykładowo - *,doc, *.dwg, *.ath). Sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie opracowań części I - II: a) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290), b) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, c) Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, d) Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia – fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: część I – 1 500,00 zł część II – 1 000,00 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 36 8682 1030 0040 0000 0390 0003, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą, 2) powinno być wystawione na Zamawiającego, 3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 12.2. ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustaw. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. W tytule przelewu, a także treści poręczenia lub gwarancji wykonawca winien umieścić nazwę, numer i część zamówienia, którego dotyczy wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Opracowanie dokumentacji projektowej oraz dokumentacji towarzyszącej na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. „Budowa chodnika i drogi dla rowerów w ul. Głuszyna na odcinku od ul. (...) część nazwy"
Dodano: 2024-07-15 - Dokumentacja projektowa Domu Uzdrowiskowego „Kokotek” w Mosinie
Dodano: 2024-07-10 - „Wykonanie programu funkcjonalno – użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55” (ZP/232/11/2024)
Dodano: 2024-07-09 - Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I i Etap II - Lisówki.
Dodano: 2024-06-27 - „Opracowanie dokumentacji projektowych budowy dróg metodą śladową (płyty betonowe) – II postępowanie”
Dodano: 2024-06-21 - Dokumentacje projektowe na budowę dróg gminnych Część 1: Droga Mirosławki-Tomice Część 2: Droga Twardowo-Wronczyn Część 3: ul. Dojazdowa w Stęszewie Część 4: ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Stęszewie
Dodano: 2024-06-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach aktywizacji gospodarczej w Strykowie.
Dodano: 2024-06-21 - Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Stęszew oraz przebudowę drogi gminnej ul. Sadowej w miejscowości Zamysłowo.
Dodano: 2024-06-21 - Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I i Etap II w Lisówkach.
Dodano: 2024-06-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ZWP w Skrzynkach
Dodano: 2024-06-07