Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Karola Miarki 11
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4995600 , fax. 033 4995652
- Data zamieszczenia: 2012-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Karola Miarki 11 11
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 033 4995600, fax. 033 4995652
REGON: 07081057500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bip.wizja.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białe przy ulicy K. Miarki 11 oraz przy ulicy 1 Maja 17a, wg zamieszczonego niżej wykazu: MOPS - K. Miarki 11 Powierzchnia do sprzątania: 1 331,31 m2 Powierzchnia okien: 237,20 m2 Sprzątanie codzienne: 785,30 m2 Sprzątanie co drugi dzień:546,01 m2 Zakres świadczonych usług obejmuje: codzienne odkurzanie i zmywanie płytek podłogowych na klatkach schodowych i korytarzach, codzienne mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń WC, codzienne opróżnianie wszystkich koszy na śmieci, codzienne odkurzanie, zmywanie płytek podłogowych, wycieranie kurzu z mebli, parapetów okiennych we wszystkich pomieszczeniach biurowych na I piętrze oraz w sekretariacie i gabinetach dyrekcji (III piętro) oraz w pawilonie B, co drugi dzień odkurzanie, zmywanie płytek podłogowych, wycieranie kurzu z mebli, parapetów okiennych w pomieszczeniach biurowych na II i III piętrze oraz w pawilonie A, na bieżąco mycie drzwi, przeszkleń, kafelek ściennych, balustrad, kaloryferów, przecieranie słuchawek telefonicznych, sprzątanie wnętrza windy, na bieżąco zakup, dostarczanie i uzupełnianie mydła w dozownikach, dwa razy w roku mycie okien wraz z ramami (wiosna, jesień), jeden raz w roku czyszczenie żaluzji, jeden raz w roku pranie (mechaniczne) tapicerek meblowych, jeden raz w roku gruntowne, mechaniczne szorowanie posadzek w całym obiekcie, na bieżąco zakup środków czystości. MOPS - 1 Maja 17a Powierzchnia do sprzątania: 900,00 m2 Powierzchnia okien: 83,75 m2 Zakres świadczonych usług obejmuje: codzienne odkurzanie i zmywanie płytek podłogowych na klatkach schodowych, korytarzach oraz w pomieszczeniach biurowych, codzienne mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń wc oraz wszystkich pomieszczeń socjalnych, codzienne wycieranie kurzu z mebli, sprzętów biurowych oraz parapetów okiennych, codzienne opróżnianie wszystkich koszy na śmieci, na bieżąco mycie drzwi, przeszkleń, kafelek ściennych, balustrad, kaloryferów, przecieranie słuchawek telefonicznych, sprzątanie wnętrza windy, na bieżąco zakup, dostarczanie i uzupełnianie mydła w dozownikach, dwa razy w roku mycie okien wraz z ramami (wiosna, jesień), jeden raz w roku czyszczenie żaluzji, jeden raz w roku pranie (mechaniczne) tapicerek meblowych, jeden raz w roku gruntowne, mechaniczne szorowanie posadzek w całym obiekcie, na bieżąco zakup środków czystości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w pomieszczeniach udostępnionych do sprzątania. Wykonawca zapewnia środki chemiczne i sprzęt oraz urządzenia używane w celu realizacji usługi. Sprzę i urządzenia muszą być sprawne i bezpieczne, a środki chemiczne nietoksyczne z odpowiednimi atestami świadczącymi o ich nieszkodliwości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.bip.wizja.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Myszkowie ZP/2/2016
Dodano: 2016-05-19 - Usługi - Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych, dla potrzeb Sądu Okręgowego w Częstochowie
Dodano: 2016-04-15 - Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie firmy MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
Dodano: 2016-01-14 - 2/2016
Dodano: 2015-11-12 - Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-67/15
Dodano: 2015-10-29 - Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-59/15
Dodano: 2015-10-21 - Świadczenie usług sprzątania wszystkich pomieszczeń w budynku Oddziału GDDKiA w Katowicach przy ul. Myśliwskiej 5
Dodano: 2015-10-02 - Świadczeniu usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-62-14
Dodano: 2014-12-12 - 2/2015
Dodano: 2014-10-17 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W BĘDZINIE UL. KOŚCIUSZKI 58, 42-500 BĘDZIN
Dodano: 2014-02-27