Przetargi.pl
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W BĘDZINIE UL. KOŚCIUSZKI 58, 42-500 BĘDZIN

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Szpitalna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3602790 , fax. 032 2673657
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
    ul. Szpitalna 13 13
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 3602790, fax. 032 2673657
    REGON: 00030327800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inspekcja Sanitarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W BĘDZINIE UL. KOŚCIUSZKI 58, 42-500 BĘDZIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zestawienie powierzchni objętych umową w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku: - powierzchnia pomieszczeń biurowych - 365,54m? - powierzchnia pomieszczeń laboratoryjnych - 215,50m? - powierzchnia korytarzy i klatki schodowej - 182,16m? - powierzchnia toalet - 14,08m? - powierzchnia okien - 289,40m? 2. Szczegółowy opis kompleksowego utrzymania czystości w budynku: a) codzienne sprzątanie (w dni powszednie, a w razie potrzeby w dni wolne od pracy) powierzchni biur, laboratorium i korytarzy, w tym: - mycie oraz konserwacja posadzek i podłóg, - opróżnianie i oczyszczanie koszy na śmieci (wymiana zużytych worków na śmieci, a w razie potrzeby ich umycie), - czyszczenie biurek, lamp stojących, wiszących, parapetów i kaloryferów, - odkurzanie i czyszczenie mebli tapicerowanych, - mycie stołów i mebli laboratoryjnych, w tym: szaf szklanych, szafek wiszących, lodówek, - mycie wszystkich mebli biurowych, w tym: krzeseł, szaf, stolików i biurek, - mycie drzwi od pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych, - mycie wykafelkowanych powierzchni przy umywalkach w pokojach biurowych i wykafelkowanej powierzchni w pomieszczeniach laboratoryjnych, b)mycie klatek schodowych w tym: - mycie drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi wejściowych z klatki do korytarza każdego piętra, - mycie lakierowanej powierzchni ścian klatki schodowej oraz hydrantów, - mycie balustrad schodowych, c) mycie toalet, w tym: - mycie i dezynfekcja kompleksów sanitarnych ( armatury, luster, muszli), - mycie wykafelkowanych powierzchni w pomieszczeniach sanitarnych - uzupełnianie papieru toaletowego, papierowych ręczników, mydła w dozownikach w ilości zapewniającej utrzymanie prawidłowe utrzymanie higieny. 3. Wykonawca zobowiązuje się także do: a) mycia okien, tablic informacyjnych, b) czyszczenia żaluzji i rolet, c) sprzątania pomieszczeń po remontach, d) zapewnienia w ciągu trzech godzin obsługi w zakresie sprzątania w sytuacjach nie przewidzianych (dotyczy również dni ustawowo wolnych od pracy) po zgłoszeniu takiej konieczności przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, e) sprzątanie pomieszczenia składnicy akt w obecności osoby prowadzącej składnicę. Częstotliwość wykonywania powyższych czynności określa druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pssedg.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach