Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie firmy MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Lokalna 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2198427
  • Data zamieszczenia: 2016-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11 11
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 32 2198427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie firmy MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości na terenie firmy MASTER - Odpady Energia przy ul. Lokalnej 11 w Tychach, który obejmuje następujący ogólny zakres: 1.Zakres przedmiotowy sprzątania 1.1. Powierzchnie 1.1.1.Powierzchnia w budynku administracyjno - socjalnym - budynek nr 12 1.1.2. Powierzchnia w budynku wagi 1.1.3. Powierzchnia w kontenerze biurowym 1.1.4. Powierzchnia w hali sortowniczej 1.2. Meble 1.3. Stolarka okienna 1.3.1. Przeszklenia fasadowe budynku administracyjno - socjalnego 1.3.2. Okna na parterze budynku administracyjno - socjalnego: 1.3.3 Okna na I piętrze budynku administracyjno - socjalnego: 1.3.4.Okna w pomieszczeniu wagowym 1.3.5. Okna zewnętrzne w pomieszczeniu hali segregacji mechanicznej i produkcji RDF 1.3.6. Okna wewnętrzne w pomieszczeniu hali segregacji mechanicznej i produkcji RDF 1.3.7.Okna zewnętrzne w pomieszczeniu hali części biologicznej fermentacji 1.4. Stolarka drzwiowa 1.4.1. przeszklone drzwi w budynku administracyjno - socjalnym wraz z ramami PCV, 1.4.2. drzwi drewniane w budynku administracyjno - socjalnym , pełne fornirowanie, rdzeń z płyty MDF, klamka systemowa, ościeżnica drewniana 1.4.3. drzwi drewniane w budynku administracyjno - socjalnym , pełne laminowanie, rdzeń z płyty MDF, ościeżnica stalowa, klamka systemowa. 1.4.4. drzwi przeciwpożarowe w budynku administracyjno - socjalnym, rdzeń z drewna pełnego, klamka systemowa 1.4.5. drzwi kabin WC w budynku administracyjno - socjalnym, 1.4.6. drzwi zewnętrzne pomieszczenia wagi 1.4.7. drzwi wewnętrzne i zewnętrzne na hali segregacji mechanicznej i komponentów RDF 1.4.8. drzwi zewnętrzne i wewnętrzne na hali części biologicznej fermentacji 2. Zakres rzeczowy sprzątania 2.1.Częstotliwość wykonywania prac 2.1.1. Sprzątanie codziennie 2.1.1.1. w budynku administracyjno - socjalnym 2.1.1.2.w hali segregacji mechanicznej i komponentów RDF 2.1.1.3. w pomieszczeniu wagi 2.1.2. Sprzątanie 1 raz na tydzień 2.1.2.1. Budynek administracyjno - socjalny 2.1.2.2. Hala części biologicznej 2.1.3. Sprzątanie 1 raz na miesiąc 2.1.3.1. Budynek administracyjno - socjalny 2.1.4.Sprzątanie 1 raz na 2 miesiące 2.1.4.1. Budynek administracyjno - socjalny 2.1.4.2. Hale przyjęcie odpadów i sortowni 2.1.4.3. Pomieszczenie wagi 2.1.5.Sprzątanie 2 razy na rok (wiosna / jesień) 2.1.5.1. Budynek administracyjno - socjalny 2.1.5.2. Kontener magazynowy 2.1.6. Sprzątanie 1 raz na rok 2.1.6.1. Hala segregacji odpadów i produkcji RDF 2.1.6.2. Hala części biologicznej fermentacji 2.1.7.Sprzątanie w miarę potrzeb 2.2. Określenie godzin sprzątania 2.3. Wymagania co do ilości osób sprzątających. 2.4. Sposób udostępniania kluczy i kontrola czystości 2.5.Wyposażenie Wykonawcy 2.6.Bieżące uzupełnianie środków higienicznych 2.6.1.Wykaz pojemników 2.6.2.Środki czystości stosowane na obiektach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z rozpisaniem zakresu przedmiotowego i rzeczowego świadczonych usług sprzątania i utrzymania czystości na terenie firmy MASTER - Odpady i Energia przy ul. Lokalnej w Tychach znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 22 stycznia 2016 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. a) w pieniądzu - przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska Nr: 66154011282001704349770004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. d) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. e) Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 3) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: a) wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, a jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9) Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 11) W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.master.tychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach