Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w bazie RDW we Wlocławku przy ul. Mielęcińskiej 13 w 2010 roku

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w bazie RDW we Wlocławku przy ul. Mielęcińskiej 13 w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w bazie RDW we Włocławku przy ul. Mielęcińskiej 13. Zakres zamówienia : powierzchnia do sprzątania 68.07m2 , ilość obiektów 1 (biurowiec) , rodzaj pomieszczeń ( biuro, szatnia, jadalnia , korytarz , sanitariaty) rodzaj powierzchni do sprzątania ( wykładzina podłogowa, płytki ceramiczne, panele , gumolit), powierzchnia mycia okien : 8.80 m2. Środki czystości i papier do sanitariatów oraz sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia zapewni Wykonawca. Pora sprzątaniapo godzinach pracy tj od 15 00 od poniedziałku do piątku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu mogą wziąść udział wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ którzy : 1.spełniaja wymagania określone w art 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p. i nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ust.1,i ust.2 ustawy p.z.p. 2 . Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat.4. Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.5. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.6. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności objętej niniejszym zmówieniem.Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków pkt. 5.2 skutkować będzie odrzuceniem oferty.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wg formuły : spełnia / niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie ,że wykonawca spełnia wymagania określone art. 22 ust 1 pkt 1-3 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy p.z.p. - załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert./oryginał lub kserokopia/. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób proponowanych do wykonania usługi - załącznik nr 2. 6. Polisa lub inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem / kserokopia dokumentu/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach