Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych - prania i sterylizacji bielizny i odzieży szpitalnej oraz wynajem bielizny barierowej

Szpital Tucholski Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, ul. Nowodworskiego 14-18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3360503, 3360507 , fax. 052 3360507
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Tucholski Sp. z o.o.
    ul. Nowodworskiego 14-18 14-18
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3360503, 3360507, fax. 052 3360507
    REGON: 09296557900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ospba prawna o której mowa w art 3 ust .1 p.3 ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych - prania i sterylizacji bielizny i odzieży szpitalnej oraz wynajem bielizny barierowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych, sterylizacji oraz wynajem bielizny barierowej : - pranie bielizny i odzieży szpitalnej, sterylizacja bielizny operacyjnej i noworodkowej stanowiących własność Szpitala Tucholskiego sp. z o.o. w Tucholi oraz wynajem bielizny barierowej. - pranie bielizny i odzieży szpitalnej stanowiącej własność Szpitala Powiatowego sp. z o.o. w Chełmży oraz wynajem bielizny barierowej. z zachowaniem właściwego reżimu sanitarnego. W szczególności: a) przyjmowanie transportem Wykonawcy oznakowanych worków z bielizną z oddziałów szpitalnych b) pranie dezynfekcyjne bielizny c) suszenie bielizny d) maglowanie i prasowanie bielizny e) reperacja bielizny (drobne usługi krawieckie) f) segregowanie, pakowanie, sterylizacja g) dostarczanie bielizny transportem oferenta do siedziby zamawiającego. h) dostarczanie bielizny barierowej zgodnie z zapotrzebowaniem Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Tucholi oraz Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Chełmży. Wielkość szacunkowego zamówienia - 180 ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy - PZP), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - PZP (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - PZP), e) posiadają certyfikat jakości ISO na świadczenie usług prania i sterylizacji oraz wynajmu bielizny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Oświadczenie na podstawie art. 22 i 24 oraz art. i 44 - ustawy ( załącznik nr 3 ) b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Postanowienie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż wykonawca spełnia warunki sanitarno - higieniczne zgodne z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku - Dz. U. z dnia 24 listopada 2006 roku Nr 231 poz. 1568) wymaganymi przy praniu i sterylizacji bielizny: ogólno szpitalnej (pościelowej, fasonowej, mopy etc.), operacyjnej, noworodkowej, zakaźnej, skażonej, d) Postanowienie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , iż samochody używane przez Wykonawcę na świadczenie usług transportowych dotyczących bielizny szpitalnej i bielizny lecznictwa otwartego, spełniają warunki bezpieczeństwa epidemiologicznego, z zachowaniem wymaganej bariery higienicznej (stała, szczelna przegroda wzdłużna, oddzielająca bieliznę brudną od bielizny czystej). Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej dwoma pojazdami spełniającymi powyższy warunek. e) Posiada certyfikowany system zarządzania jakością ISO na usługę prania, sterylizacji i wynajmu bielizny. f) Dokumentacja przeprowadzanych procesów sterylizacji tworzona jest automatycznie w postaci wykresów graficznych i wydruków alfanumerycznych przez dwa niezależne od siebie źródła. g) Bielizna noworodkowa i bielizna bloku operacyjnego przed procesem sterylizacji powinna być załadowana w opakowania foliowo- papierowe lub dwie warstwy papieru krepowego i oznaczona trójdzielną etykietą zawierającą: - Data sterylizacji - Termin ważności - Nazwa produktu - Nazwa klienta - Numer identyfikacyjny produktu zapewniający jednoznaczną identyfikację (kod kreskowy). h) Proces sterylizacji jest walidowany zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami. i) Pakiety sterylne będą pakowane w plastikowe kuwety transportowe o wymiarach: ok. 600 x 400 x 400 w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniem opakowań po sterylizacji. j) Wykaz wykonanych - od co najmniej 4 zamawiających, w tym minimum 3 szpitali - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zbliżone wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z referencjami potwierdzającymi , że usługi stanowiące przedmiot zamówienia zostały wykonane należycie w okresie ostatnich 3 lat k) Oświadczenie wykonawcy, iż nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia innemu podmiotowi (podwykonawcy). 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) Wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu pralni i jego wydajność, b) Wykaz środków piorących i dezynfekujących przewidzianych do wykonywania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi aktualny wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Zakres działania dezynfekcyjnego: bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy i wirusobójczy musi być potwierdzony pozytywna opinia zakładu, którego metodyka badań skuteczności produktów biobójczych i substancji czynnych zaakceptowanych przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych. c) Badania mikrobiologiczne wykonane przez właściwą Stację Sanitarno - Epidemiologiczną (również organy przy jego strukturze) lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listę laboratoriów badawczych potwierdzające skuteczność procesu dezynfekcji wózków do transportu bielizny, wystawione nie wcześniej niż 8 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Badania mikrobiologiczne wykonane w pralni Wykonawcy wykonane przez właściwą Stację Sanitarno - Epidemiologiczną (również organy przy jego strukturze) lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listę laboratoriów badawczych celem potwierdzenia skuteczności dezynfekcji wystawione nie wcześniej niż 8 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zawartość oferty : 1. dokumenty wymienione w punkcie VI p. 1 i 2 2. Oświadczenie o warunkach płatności i niezmienności cen. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 1 ppkt-y: 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania w zakresie terminów wydania tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 3. Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w punkcie 1 i 2 - Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz używanych środków piorących i dezynfekujących - załącznik nr 5 - Wykaz wyposażenia - załącznik nr 6 - Wykaz wykonanych usług - załącznik nr 7 - Protokół przyjęcia /zwrotu - załącznik nr 8 - Procedura pakowania i oznaczania bielizny do prania - załącznik nr 4 do umowy - Procedura pakowania i oznaczania bielizny upranej - załącznik nr 4 A do umowy 4. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego/ych przedstawiciela/i Wykonawcy. 5. Dokumenty powinny być dołączone do oferty. 6. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 7. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 8. W przypadku spółek cywilnych oraz konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.2 niniejszego rozdziału, z tym że dokument wskazany w każdy z podmiotów tworzący konsorcjum również składa oddzielnie. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument. 9. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) i nie uzupełnienie ich w trybie art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem pkt-u 9 niniejszego rozdziału. 10. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach