Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie ogłasza przetarg
- Adres: 88-108 Inowrocław, Latkowo 11
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3533048, 3552709 w. 35
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie
Latkowo 11 11
88-108 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3533048, 3552709 w. 35
REGON: 09236636000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ZDPLATKOWO.COM.PL
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA DROGACH KATEGORII POWIATOWEJ W MIEŚCIE INOWROCŁAWIU W 2010 ROKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Utrzymywanie dostawy zasilania; 2.Utrzymywanie oprzyrządowania kablowego; 3.Utrzymywanie oprzyrządowania świetlnego; 4.Utrzymywanie oprzyrządowania akustycznego; 5.Utrzymywanie urządzeń sterujących. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie : a) wykażą i udokumentują wykonanie minimum 2 usług o podobnym zakresie jakie obejmuje zamówienie; b) dysponują odpowiednim sprzętem do realizacji zamówienia; c)dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonywania prac obejmujących zamówienie ( kierownik robót lub majster musi posiadać uprawnienia energetyczne natomiast elektryk - uprawnienia kwalifikacyjne do 1 kv).. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie : a) dysponują odpowiednimi środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. 3. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa. 4. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. 5. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w pkt. V, Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) wypełniona i podpisana oferta z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1a,1b 2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) oświadczenie z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 4) parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4a,4b 5) wypełniony i podpisany Formularz kosztorysu ofertowego z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5a,5b 6) wypełniony i podpisany wykaz stawek i narzutów z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6, 7) Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi ( wzór informacji - załącznik nr 7). 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca lub Podwykonawca (wzór wykazu - załącznik nr 8). 9) Aktualnego odpisu w właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Dokumentów stwierdzających, że osoby przeznaczone do kierowania pracami, stanowiącymi przedmiot zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a) wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (wzór wykazu załącznik nr 9). Do wykazu należy załączyć stosowne kopie uprawnień. 11) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór wykazu - załącznik nr 10). 12) Oświadczenie o złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z zawartą informacją o członkach konsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności. 13) Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub przy pomocy podwykonawców (jeżeli przy pomocy podwykonawców - należy ich wymienić i podać zakres robót jaki będzie im powierzony). 14) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpinowroclaw.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja i utrzymanie w sprawności technicznej sygnalizacji świetlnej znajdującej się w ciągu ulic powiatowych na terenie miasta Inowrocławia w 2016 roku
Dodano: 2015-12-01 - Konserwacja i utrzymanie w sprawności technicznej sygnalizacji świetlnej znajdującej się w ciągu ulic powiatowych na terenie miasta Inowrocławia w 2015 roku
Dodano: 2014-11-28 - Konserwacja sygnalizacji świetlnej na terenie Grudziądza
Dodano: 2014-03-21 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA DROGACH KATEGORII POWIATOWEJ W MIEŚCIE INOWROCŁAWIU W 2014 ROKU
Dodano: 2013-11-07 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA DROGACH KATEGORII POWIATOWEJ W MIEŚCIE INOWROCŁAWIU W 2013 ROKU
Dodano: 2012-11-19 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA DROGACH KATEGORII POWIATOWEJ W MIEŚCIE INOWROCŁAWIU W 2012 ROKU
Dodano: 2011-12-06 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA DROGACH KATEGORII POWIATOWEJ W MIEŚCIE INOWROCŁAWIU W 2011 ROKU
Dodano: 2010-12-09