Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych - pranie, sterylizacja bielizny i odzieży szpitalnej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, ul. Kościuszki 10
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3152515 , fax. 042 3152533
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie
    ul. Kościuszki 10 10
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3152515, fax. 042 3152533
    REGON: 09235811200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych - pranie, sterylizacja bielizny i odzieży szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych oraz sterylizacji - pranie bielizny i odzieży szpitalnej, sterylizacja bielizny operacyjnej stanowiących własność SP ZOZ Mogilno, z zachowaniem właściwego reżimu sanitarnego, a w szczególności: a. przyjmowanie transportem oferenta oznakowanych worków z bielizną z oddziałów szpitalnych b. pranie dezynfekcyjne bielizny c. suszenie bielizny d. maglowanie i prasowanie bielizny e. reperacja bielizny (drobne usługi krawieckie) f. segregowanie, pakowanie i dostarczanie transportem oferenta do siedziby zamawiającego. Zadaniem Wykonawcy jest dostarczanie transportem oferenta bielizny i odzieży szpitalnej do Szpitala Powiatu Mogileńskiego zlokalizowanego w Mogilnie, ul. Kościuszki 6 88-300 Mogilno - obiekt dwukondygnacyjny, typu szpitalnego posiada windę towarową, posiada niezależne biegi schodowe. Szpital posiada 2 oddziały o łącznej liczbie 70 łóżek rzeczywistych oraz Szpital Powiatu Mogileńskiego zlokalizowanego w Strzelnie 88-320 Strzelno ul. Powstania Wielkopolskiego 6 . obiekt trzykondygnacyjny, posiada niezależne biegi schodowe i windy. Szpital posiada 5 oddziałów o łącznej liczbie 100 łóżek rzeczywistych. 2. Zamawiający wymaga, aby pralnia była wyposażona w pralnicę tunelową, celem zmniejszenia ryzyka zniszczenia bielizny w trakcie prania. 3. Zamawiający wymaga, aby samochody używane przez oferenta na świadczenie usług transportowych dotyczących bielizny szpitalnej i bielizny lecznictwa otwartego, spełniały warunki bezpieczeństwa epidemiologicznego, z zachowaniem wymaganej bariery higienicznej ( stała przegroda oddzielająca bieliznę brudną od bielizny czystej). 4. .Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał urządzenie do obróbki fartuchów i ubrań operacyjnych w pozycji wiszącej za pomocą gorącego powietrza, umożliwiające odpylenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy - PZP), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - PZP (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - PZP). e) posiadają certyfikat jakości ISO na świadczenie usług prania i sterylizacji. 1.1 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej ( art.23 ust.1 ustawy PZP): a) dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. b) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców . c) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana , Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców ( art. 23 ust.4 ustawy PZP ) 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 2.1 .Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a ) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych, b) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych c) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, d) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania e) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.2 Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówieniu b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia e) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 3. Ocena spełnienia warunków wymienionych w rozdziale V pkt.1 i w pkt.1.1 niniejszej SIWZ dokonana zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy PZP i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów lub oświadczeń żądanych przez zamawiającego wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji , potwierdzających spełnienie tych warunków. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia lub dokumenty wyszczególnione w rozdziale VI niniejszej specyfikacji zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mino ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zmawiającego oświadczenie lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składani ofert. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione te warunki, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wykluczy wykonawcę na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie na podstawie art. 22 i 24 oraz art. i 44 - ustawy załącznik nr 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Postanowienie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż wykonawca- pralnia spełnia wymogi sanitarno- higieniczne zgodne z obowiązującymi przepisami ( Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku Dz. U z dnia 24 listopada 2006 roku Nr 231 poz 1568) wymaganymi przy praniu i sterylizacji bielizny : ogólnoszpitalnej , ( pościelowej, fasonowej, mopy etc.) operacyjnej, noworodkowej, zakaźnej, skażonej. 4. Wykonawca zapewnia dostarczenie na okres trwania umowy niezbędnej ilości wózków transportowych do bielizny oraz zapewnia ich dezynfekcję w przelotowej automatycznej komorze dezynfekcyjnej-( nazwę ,typ ) przelotowej automatycznej komory należy podać w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. 5. Wykaz sprzętu , środków transportu oraz środków piorących i dezynfekujących przewidzianych do wykonania zamówienia 6. Postanowienie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż samochody używane przez oferenta na świadczenie usług transportowych dotyczących bielizny szpitalnej i bielizny lecznictwa otwartego, spełniają warunki bezpieczeństwa epidemiologicznego, z zachowaniem wymaganej bariery higienicznej ( stała przegroda oddzielająca bieliznę brudną od bielizny czystej). 7. Wykaz wykonanych od co najmniej 4 zamawiających, w tym minimum 3 szpitali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z referencjami potwierdzającymi, że usługi stanowiące przedmiot zamówienia zostały wykonane należycie w okresie ostatnich 3 lat Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z referencjami potwierdzającymi, że usługi stanowiące przedmiot zamówienia zostały wykonane należycie. 8. Oświadczenie wykonawcy, iż nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia innemu podmiotowi (podwykonawcy) Zawartość oferty : 1. dokumenty wymienione w punkcie Wykaz dokumentów lub oświadczeń 2. wypełniony formularz asortymentowo-cenowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 3. oświadczenie o warunkach płatności i niezmienności cen Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stabilność ceny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach