Przetargi.pl
Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy

Teatr Polski im. Hieronima Konieczki ogłasza przetarg

  • Adres: 85-071 Bydgoszcz, Al. Mickiewicza 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 33 97 812 , fax. 052 33 97 820
  • Data zamieszczenia: 2011-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Polski im. Hieronima Konieczki
    Al. Mickiewicza 2 2
    85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 33 97 812, fax. 052 33 97 820
    REGON: 00027902500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrpolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy przy al. Mickiewicza 2. Zakres usługi obejmuje: Czynności codzienne: a. odkurzanie wykładzin, b. mycie powierzchni twardych (podłogi, schody), c. opróżnianie i mycie koszy, popielniczek, d. wymiana worków na śmieci, e. odkurzanie i mycie urządzeń biurowych, telefonów, f. odkurzanie i mycie mebli, powierzchni przeszklonych wewnętrznych, lamp, krzeseł, g. mycie luster, h. sprzątanie ciągów komunikacyjnych, i. sprzątanie sceny dużej, sali widowiskowej, sceny kameralnej oraz sali prób zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć, prób i przedstawień (każdorazowo), j. sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń i urządzeń sanitarnych, k. podlewanie, mycie kwiatów w pomieszczeniach ogólnodostępnych, l. uzupełnianie, w zależności od potrzeb, środków higienicznych (tj. mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego, środków zapachowych, zawieszek do WC), m. czyszczenie elementów scenografii na scenie dużej i kameralnej, n. utrzymanie na bieżąco czystości w łazienkach, o. niezwłoczne, interwencyjne sprzątanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. p. sprzątanie części hotelowej wraz z wymianą pościeli (bez prania). Czynności wykonywane 1 x w tygodniu a. odkurzanie tapicerki meblowej b. odkurzanie i mycie trudno dostępnych części mebli, parapetów, kaloryferów, c. polerowanie podłóg d. mycie drzwi wejścia głównego, poręczy i okuć drzwiowych e. mycie zewnętrznych gablot reklamowych Teatru. Czynności okresowe: a. pranie wykładzin - 2 razy w ciągu roku b. pranie mebli tapicerowanych - 2 razy w ciągu roku c. czyszczenie i konserwacja mebli skórzanych - 2 razy w ciągu roku d. mycie okien - 2 razy w ciągu roku (w m-cu III i na przełomie m-cy VIII/IX) e. konserwacja parkietów - 2 razy w ciągu roku f. konserwacja mebli biurowych - 1 raz w miesiącu g. doczyszczanie maszynowe płytek gresowych - 1 x w miesiącu h. doczyszczanie maszynowe i konserwacja wykładzin typu tarkiet - 1 raz w ciągu roku i. mycie kloszy i osłon z lamp - według potrzeb, na bieżąco j. pranie i dezynfekcja foteli i krzeseł tapicerowanych - 1 raz w ciągu roku (w m-cu IX). Wymagania związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia: Czynności sprzątania i utrzymania czystości w obiekcie będą wykonywane od poniedziałku do niedzieli, nie powodując zakłóceń w rytmie pracy Zamawiającego i zgodnie z tygodniowym planem zajęć, prób i przedstawień. Wykonawca zapewni nie mniej niż jedną osobę (w wymiarze nie mniejszym niż ? etatu) zajmującą się utrzymaniem czystości na każde 550m2 obsługiwanej powierzchni. Wykonawca wskaże dwie osoby do sprzątania części hotelowej. Wykonawca zapewni jedną osobę koordynującą pracę personelu Wykonawcy, która obejmie stały, bieżący nadzór nad pracownikami Wykonawcy oraz nad wykonywaniem prac związanych ze sprzątaniem i utrzymaniem czystości w obiekcie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie do zapewnienia na własny koszt stosownego ubioru osobom wykonującym czynności opisane w specyfikacji. Wykonawca do wykonania zamówienia stosować będzie własne środki czystości i środki higieniczne dopuszczone do używania przez Państwowy Zakład Higieny oraz własne narzędzia i urządzenia techniczne posiadające certyfikaty oraz znak bezpieczeństwa. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, higienicznych, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków zapachowych, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływania na dobór środków czystości i środków higienicznych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga aby sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Zamawiającego było wykonywane środkami chemicznymi (czyszczącymi, zapachowymi i dezynfekcyjnymi) o jakości nie gorszej (równoważnej) niż charakteryzująca m.in.: DOMESTOS, AJAX, CIF, CILIT, PRONTO. Wykonawca będzie dostarczał mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy o jakości nie gorszej (równoważnej) niż charakteryzująca: mydło w płynie - CASTOR, ręczniki papierowe jednorazowego użytku typu ZZ białe, gofrowane; papier toaletowy - w zależności od uchwytu do papieru: standardowy -małe rolki - biały 3 warstwowy; w dużych rolkach do pojemników typu bęben o max średnicy 19 cm, biały, dwuwarstwowy, gofrowany
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.teatrpolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach