Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE KURSU GLAZURNIK-POSADZKARZ, DLA OSÓB POZBAWIONYCH WOLNOŚCI WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Nr sprawy DKL - 220-3-2011

Zakład Karny nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Sikorskiego 13/17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6421460 w. 280 , fax. 056 6421398
  • Data zamieszczenia: 2011-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 2
    ul. Sikorskiego 13/17 13/17
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6421460 w. 280, fax. 056 6421398
    REGON: 00031965800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE KURSU GLAZURNIK-POSADZKARZ, DLA OSÓB POZBAWIONYCH WOLNOŚCI WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Nr sprawy DKL - 220-3-2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem udzielanego zamówienia publicznego jest usługa przeprowadzenia kursu: glazurnik - posadzkarz, dla 10 - 15 osób pozbawionych wolności, współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 1.3 ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, pod działanie 1.3.4 centralny zarząd służby więziennej - projekty systemowe. Tytuł projektu Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności Dokładny opis przedmiotu zamówienia Kurs glazurnik - posadzkarz CPV:80530000-8 Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie na terenie Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu kursu glazurnika-posadzkarza dla 10 - 15 osób pozbawionych wolności w ramach projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu oraz nabycie niezbędnych uprawnień do wykonywania wyuczonego zawodu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu usług szkoleniowych. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające zgodnie z obowiązującymi przepisami uprawnienie osób prowadzących zajęcia do praktycznego nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej, jak i praktycznej. 4. Przed rozpoczęciem kursu wykonawca zorganizuje i sfinansuje badania lekarskie osobom pozbawionym wolności dopuszczające do kursu, które przeprowadzone zostaną na terenie Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu. 5. Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć ubezpieczy w niezbędnym zakresie (NNW) każdego uczestnika kursu - kopie polis przekaże Zamawiającemu. 6. Przed rozpoczęciem kursu wykonawca przedłoży zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który winien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. z 2006 Nr 31, poz. 216 z późniejszymi zmianami), Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 37, poz. 337 z późniejszymi zmianami) oraz powinien spełniać wymogi określone w przepisie § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i [Wpisz tekst] Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 3 Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2001 (Dz. U. 2007 Nr 47, poz. 315). Zawierający w szczególności: a) nazwę i zakres szkolenia; b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia; c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; d) cele szkolenia; e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar; f) treści szkolenia; g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; h) sposób sprawdzania efektów szkolenia 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki pracy zgodnie z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia. 8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z programem szkolenia, który powinien zawierać min. 150 godzin dydaktycznych szkolenia (25 godzin zajęć teoretycznych oraz 125 godzin zajęć praktycznych), przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 minut. Zagadnienia dotyczące kursu to m.in.: o przepisy BHP i PPOŻ oraz Ochrony Środowiska o materiałoznawstwo; o technologia robót okładzinowych i podłogowych (metody i techniki układania glazury i posadzki wraz z przygotowaniem i wykończeniami); o rysunek zawodowy i dokumentacja techniczna; o obsługa ręcznych i mechanicznych urządzeń. 9. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. Zajęcia odbywać się będą w dni powszednie (od poniedziałku do piątku). 10. Wykonawca zapewni w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. 11. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni instruktorów praktycznej nauki zawodu, materiały budowlane, odzież roboczą, środki ochrony indywidualnej, niezbędne narzędzia i sprzęt poza wymienionym w punkcie 13. 12. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może wynosić więcej niż 40 % całkowitej wartości kursu. 13. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić na czas przeprowadzenia szkolenia następujące narzędzia i sprzęt zakupione ze środków finansowych Projektu: ? drabina 2x4 - 4 sztuki ? rusztowanie jezdne - 2 sztuki ? drabina 4x3 - 4 sztuki ? drabina 3x7 - 4 sztuki ? mieszalnik 1000 - 1 sztuka ? mieszalnik 1200 - 1 sztuka 12. Zamawiający zapewni w zakresie zajęć teoretycznych pomieszczenia na terenie Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu oraz zapewni i wskaże miejsca na terenie Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, w których odbywać się będą zajęcia praktyczne 13. Kurs należy zakończyć egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z poszczególnych zajęć edukacyjnych przewidzianych w programie nauczania tego kursu. Egzaminy sprawdzające przeprowadzi komisja powołana przez wykonawcę. 14. Osoba szkolona, która uzyska z egzaminów oceny wyższe od oceny niedostatecznej oraz, która uczestniczyła w co najmniej 80% zajęć lekcyjnych otrzyma zaświadczenie o [Wpisz tekst] Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 4 ukończeniu kursu wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz.216 z późniejszymi zmianami). 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania kolejnego uczestnika z listy rezerwowej w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20 % całości czasu trwania kursu. 13. Wykonawca prowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisie §32 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy ( Dz. U. Nr 47, poz.315). Dokumentację stanowią: program nauczania, Dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: Imienną listę obecności podpisywaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego lub zielonego, Wymiar godzin zajęć edukacyjnych, Tematy zajęć edukacyjnych; Protokół z egzaminu; Rejestr wydanych zaświadczeń. 17. Wykonawca przechowa dokumentację dotyczącą kursu będącego przedmiotem niniejszej specyfikacji do końca 2020 roku w warunkach umożliwiających zachowanie wszelkich danych osobowych w niej zawartych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 18. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontrolę kursów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. 19. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia miejsca szkolenia, dokumentacji przebiegu szkolenia, materiałów dydaktycznych przekazywanych uczestnikom kursu logotypami i zapisami zapewniającymi identyfikację wizualną realizowanego kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. 20. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997, Nr 133, poz. 883 z późn. Zmianami). 21. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w całości, bez możliwości powierzenia innym podmiotom realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części. W przypadku powierzenia przez wykonawcę, w sytuacjach dopuszczalnych przepisami prawnymi, realizację części przedmiotu zamówienia innym podmiotom, wykonawca zobowiązuje się do umieszczania w treści umów zawieranych z podwykonawcami następujących postanowień: 1) zobowiązanie podwykonawcy do przechowywania dokumentacji dotyczącej realizowanego zamówienia do końca 2020 roku; 2) o możliwości kontroli prawidłowości realizacji przez jednostkę organizacyjną SW, okręgowy inspektora SW lub Centralny Zarząd SW bądź instytucje zewnętrzne uprawnione do kontroli beneficjenta [Wpisz tekst] Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 5 3) dotyczących identyfikacji źródeł finansowania umowy lub opatrzeniu jej logotypami umożliwiającymi taką identyfikację. 22. Nalezność za wykonaną usługę będzie płatna przelewem na rachunek bankowy wykonawcy zamówienia w terminie 30 dni, po przedstawieniu prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku wraz z listami obecności lub potwierdzonymi za zgodność z oryginałem ich kopiami, protokołem odbioru usługi/notatką z wykonania przedmiotu zamówienia, którą podpisują kierownik jednostki organizacyjnej SW oraz kierownik instytucji szkoleniowej. Protokół/notatka powinien zawierać: a) nazwę zamawiającego i wykonawcy; b) termin prowadzenia kursu (od...do....); c) liczbę godzin kursu; d) dane dotyczące ilości osób biorących udział w kursie, osób, które ukończyły kursu, które nie przystąpiły do kursu, osób, które nie ukończyły kursu (wraz z podaniem przyczyn nieukończenia); e) dokładną datę zrealizowania zamówienia w całości; f) określenia zaświadczeń o ukończeniu szkolenia wydanych beneficjentom ostatecznym oraz ich wykaz; g) datę przeprowadzenia egzaminu. 23. Wykonawca zobowiązany jest do dołączania do faktury VAT/rachunku, kopii dokumentów szkoleniowych, w tym kopii materiałów dydaktycznych, podpisanych za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkoleniowej lub upoważnionego pracownika, z uwzględnieniem obowiązujących zasad ochrony danych osobowych, określonych przez przepisy prawa europejskiego oraz prawa krajowego, wytycznych wydanych przez Instytucję Zarządzającą lub Instytucję Wdrażającą, postanowieniami umowy o dofinansowanie. Szkolenie może być realizowane wyłącznie przez podmioty wymienione w §1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Nr 31, poz.218)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/pl/okregowy-inspektorat-sluzby-wieziennej-bydgoszcz/zaklad-karny-grudziadz-nr-2
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach