Przetargi.pl
Sprzątanie i utrzymanie czystości nieruchomości położonej w Katowicach przy ul. Barbary 21a oraz na terenie przyległym do obiektu

Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, ul. Barbary 21a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 7438401, 7438501 , fax. 0-32 2519745
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
    ul. Barbary 21a 21a
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 7438401, 7438501, fax. 0-32 2519745
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzkgop.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie i utrzymanie czystości nieruchomości położonej w Katowicach przy ul. Barbary 21a oraz na terenie przyległym do obiektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi sprzątania i utrzymania czystości nieruchomości położonej w Katowicach przy ul. Barbary 21A oraz na terenie przyległym do obiektu.
    Zakres prac:
    I. Wewnątrz budynku:
    1) bieżące utrzymanie czystości w trakcie godzin pracy biura KZK GOP (przez jedną osobę dyżurującą) od godz. 7:00 do 15:00. tj.:
    - wycieranie podłóg - na korytarzach w biurach, ubikacjach, pomieszczeniach socjalnych, opróżnianie koszy i popielniczek, oraz
    - inne prace interwencyjne w zależności od potrzeb Zamawiającego.
    2) codzienne w dni robocze od poniedziałku do piątku po godzinie 15:00:
    - zamiatanie i mycie podłóg, opróżnianie popielniczek, usuwanie śmieci i wymiana worków plastikowych w koszach na śmieci (korytarze, klatki schodowe wraz z balustradami, pokoje biurowe, pomieszczenia socjalne, winda)
    - ścieranie kurzu z mebli, parapetów i innych przedmiotów stanowiących wyposażenie pomieszczeń (biura, pomieszczenia socjalne, korytarze, klatki schodowe)
    - mycie ubikacji - 27 kabin (muszli klozetowych wraz z sedesami, pisuarów, umywalek, luster, płytek ceramicznych, szczotek klozetowych).
    Podłogi wykonane są z wykładziny PCV, płytek gresowych, deski barlineckiej.
    Parapety: plastikowe, wykafelkowane.
    Meble wykonane z płyty wiórowej.
    Balustrady metalowe.
    3) raz na tydzień:
    - zamiatanie i mycie podłóg, usuwanie śmieci i wymiana worków plastikowych w koszach na śmieci (pomieszczenia techniczne do sprzątania pod nadzorem DI),
    - mycie drzwi przeszklonych, okienek kasowych i lustra weneckiego
    - zamiatanie i mycie podłóg, opróżnianie popielniczek, usuwanie śmieci i wymiana worków plastikowych w koszach na śmieci (sale konferencyjne)
    4) raz w miesiącu
    - mycie piwnic, garaży, korytarzy piwnicznych, pomieszczeń technicznych, archiwum,
    - mycie drzwi wejściowych do budynku
    5) raz na 3 miesiące
    - mycie okien PCV wraz z ramami
    II. Teren przyległy do budynku:
    1) codzienne utrzymywanie porządku na terenie zewnętrznym: schodach wejściowych, dojść do budynku, ulicy - zamiatanie i zbieranie śmieci. W okresie zimowym odgarnianie śniegu i lodu, zabezpieczenie ww. powierzchni przed śliskością. Czynności te powinny być wykonywane na bieżąco w zależności od warunków pogodowych, przede wszystkim bezpośrednio przed rozpoczęciem pracy przez pracowników Zamawiajacego i w czasie godzin pracy. Ustawianie skrzyń na piasek, uzupełnianie ich piaskiem i zwożenie skrzyń po zakończonej akcji zimowej (zaopatrzenie się w skrzynie i piasek należy do Wykonawcy).
    2) W okresie od wiosny do jesieni bieżące utrzymanie terenów zielonych - poprzez koszenie trawników co najmniej raz na dwa tygodnie, przycinanie żywopłotów raz na miesiąc, w okresie intensywnych upałów podlewanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 03 grudnia 2009 r. do godz. 10:30
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, którzy:
    a) wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę codziennego sprzątania (za wyjątkiem sobót i niedziel) w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 4000 m2, trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu,
    b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) równą co najmniej 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy zł),
    2. Ocena spełnienia warunków formalnych zostanie dokonana na podstawie nw. dokumentów.
    3. Ocena spełnienia warunku określonego w punkcie 1 a) zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług codziennego sprzątania (za wyjątkiem sobót i niedziel) w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 4000 m2, trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
    4. Ocena spełnienia warunku określonego w punkcie 1 b) zostanie dokonana na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ).
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat pzed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług codziennego sprzątania (za wyjątkiem sobót i niedziel) w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 4000 m2, trwających co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu (wraz z wielkością powierzchni sprzątanej), dat wykonania i odbiorców (nazwa, adres i nr telefonu).
    4. Dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 3 zostały wykonane należycie.
    5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) co najmniej 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ZP/DOA/4/PZ/71/09
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach