Przetargi.pl
usługi pocztowe w obrocie krajowym dotyczące przesyłek o wadze powyżej 50g dla potrzeb ZBM I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392900 , fax. 032 3392962
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
    ul. Dolnych Wałów 11 11
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3392900, fax. 032 3392962
    REGON: 27656763200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi pocztowe w obrocie krajowym dotyczące przesyłek o wadze powyżej 50g dla potrzeb ZBM I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: usługi pocztowe w obrocie krajowym dotyczące przesyłek o wadze powyżej 50g dla potrzeb ZBM I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 2.Zakres usługi określają dokumenty: - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ - projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wnoszenie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058) spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. 3.Nie spełnienie któregokolwiek z warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22.1 ustawy PZP o uprawnieniu do udzielania zamówienia. 2.Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art.24 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu. 3.Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienia.Informacja ogólna na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - informację należy sporządzić wg wzoru dołączonego do SIWZ. 4.Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu. 5.Formularz ofertowy - według oryginalnego druku zamawiającego (załącznik do SIWZ). Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku. 6.Tabela obliczenia wartości szacunkowej oferty.Ceny jednostkowe winny uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania usługi - Kosztów dodatkowych nie należy wyceniać osobno. 7.Zaparafowany projekt umowy (wszystkie strony) . Projekt umowy stanowi załącznik do SIWZ. 8.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 9.Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego względnie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający za zgodność z oryginałem i będzie miał jego adnotację o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej). W przypadku Spółek z o.o. , do odpisu KRS należy dołączyć oświadczenie Zarządu spółki stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych, a w przypadku S.C załączyć umowę oraz stosowne upoważnienie. Upoważnienia winny posiadać dowód opłaty w wysokości obowiązującej na dzień złożenia oferty. 10.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 11.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 12.Wykaz ważniejszych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, zbliżonych do przedmiotu zamówienia co do zakresu, charakteru i złożoności oraz wartości. Oferent musi wykazać zrealizowanie - jako główny wykonawca co najmniej 1-go zamówienia o podobnym charakterze.Druk stanowi załącznik do SIWZ. 13.Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie jw. zostały wykonane z należytą starannością. Dokumenty te powinny zawierać dane zawarte w wykazie zrealizowanych zamówień, o którym mowa w punkcie 12. 14.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (załączyć dowód opłaty składki). 15.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.zbm.gliwice.pl/179.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach