Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla MOPR w Bytomiu

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3886740, 032 3886700 , fax. 032 2818093
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Strzelców Bytomskich 16 16
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3886740, 032 3886700, fax. 032 2818093
    REGON: 00344928400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna m. Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla MOPR w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków i obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Bytomiu, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Niniejsze zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji. Obiekty wymienione w załączniku podłączone są do sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego Vattenfall Sales Poland S.A. Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.), tj. że: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.W szczególności Wykonawca winien posiadać aktualną na dzień składania ofert koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną stosownie do wymogów ustawy Prawo energetyczne. 3.Warunki udziału w postępowaniu Wykonawca winien - z zastrzeżeniem postanowień Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) - spełniać najpóźniej na dzień, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. 5.Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2); oraz - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał potencjał techniczny i/lub osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów): 2)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby; a także: 3)oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3); 4)aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby; 5)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (potwierdzenie warunku z cz. IV pkt 2 SIWZ); 6)aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby; 7) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. UWAGA: Oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentów wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). W przypadku, gdy do postępowania przystępują Wykonawcy działający wspólnie, winni oni ustanowić pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy z konsorcjantów winien obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymienione w cz. V pkt 3, 4, 6 i 7 SIWZ, a jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa, także pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy (zgodnie z cz. X pkt 6 ppkt 4). Pozostałe dokumenty traktowane będą jako złożone wspólnie i takiej będą podlegać ocenie. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie ze wskazanym pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. Zasada powyższa dotyczy również spółek cywilnych ( wspólników spółki cywilnej). UWAGA: W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną: a)oświadczenie dot. art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w cz. V pkt 3 nin. specyfikacji winien złożyć każdy ze wspólników spółki, chyba, że z treści pełnomocnictwa, o którym mowa w art. 23 cyt. ustawy wynika, iż umocowany upoważniony jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia w imieniu wszystkich wspólników i z treści tego oświadczenia wynika, iż zostało ono złożone w imieniu wszystkich wspólników; b)zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, o którym mowa w cz. V pkt 6 nin. specyfikacji winno dot. Spółki (jedno zaświadczenie) oraz każdego ze wspólników (kolejne zaświadczenia); c)zaświadczenie z ZUS lub KRUS, o którym mowa w cz. V pkt 7 nin. specyfikacji winno dotyczyć Spółki (jedno zaświadczenie) oraz każdego ze wspólników (kolejne zaświadczenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach