Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w powiecie bieruńsko-lędzińskim w 2010 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-155 Bieruń, ul. Warszawska 168
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2162173, 3289654 , fax. 032 2162173
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu
    ul. Warszawska 168 168
    43-155 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 2162173, 3289654, fax. 032 2162173
    REGON: 27765394800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd-powiatbl.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w powiecie bieruńsko-lędzińskim w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych i wojewódzkich w powiecie bieruńsko-lędzińskim w 2010 r., w tym m.in. wykonanie: - remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych, - remontów cząstkowych nawierzchni z betonowej kostki brukowej, - remontów cząstkowych chodników z płyt betonowych, - powierzchniowego utrwalania nawierzchni drogowych, - wyrównania istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, - oczyszczenia mechanicznego nawierzchni drogowych bitumicznych, - skropienia asfaltem nawierzchni drogowych, - wymiany krawężników, - miejscowej naprawy nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych, - miejscowej naprawy nawierzchni z kostki brukowej, - wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, - regulacji pionowej studzienek, - czyszczenia studzienek ściekowych i przykanalików, - oczyszczenia z namułu rowów i przepustów rurowych, - umocnienia skarp i dna rowów płytami betonowym, - mechanicznego ścinania poboczy, - uzupełniania wyrw w poboczach tłuczniem kamiennym, - pielęgnacji krzewów liściastych, - odmładzania drzew, - cięcia żywopłotów, - wykaszania chwastów i jednorocznych samosiewów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres (ilościowo - rzeczowy) zawierają następujące dokumenty: 1) Kosztorys cen jednostkowych zawierający m.in. rodzaj robót przewidzianych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz ich dokładną ilość (kosztorys ten zawiera przedmiar robót); 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót). Na specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych składają się następujące opracowania: 1. Wymagania ogólne, 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, 3. Nawierzchnia z betonu asfaltowego, 4. Doraźna naprawa odkształceń nawierzchni asfaltowej za pomocą frezowania 5. Nawierzchnie twarde nieulepszone, 6. Remont cząstkowy chodnika z płyt betonowych, 7. Remont cząstkowy chodnika z betonowej kostki brukowej, 8. Przestawienie krawężników, 9. Przestawienie betonowych obrzeży chodnikowych, 10. Naprawa poboczy gruntowych, 11. Bariery ochronne stalowe, 12. Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej, 13. Czyszczenie urządzeń odwadniających, 14. Utrzymanie zieleni przydrożnej, 15. Ścinanie i uzupełnianie poboczy, 16. Rowy. Ponadto przedmiotowe zamówienie należy zrealizować (wykonać) zgodnie z należytą starannością, z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Miejsce wykonania robót budowlanych: drogi powiatowe i wojewódzkie, powiat bieruńsko-lędziński, województwo śląskie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi - tzn., którzy posiadają aktualne dokumenty wymienione w pkt. 4 i 5 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia i dokumentów wymienionych w pkt. 4 i 5 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). 2) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia uznaje się roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu nawierzchni w zakresie robót bitumicznych i brukarskich, w tym remontów cząstkowych o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł (brutto). - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 2 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). b) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym, odpowiednio: - ładowarko-koparka jednonaczyniowa kołowa min 0,4 m3 - min. 1 szt., - walec statyczny samojezdny - min. 1 szt., - ubijak spalinowy - min. 1 szt., - ciągnik kołowy 29 kW (40KM) - min. 1 szt., - samochód samowyładowczy 5-10 t - min. 2 szt., - piła spalinowa do cięcia nawierzchni bitumicznych - min. 2 szt., - recykler - min. 1 szt., - remonter do naprawy nawierzchni emulsją i grysami na gorąco - min. 1szt., - zestaw do oznakowania robót na przyczepce sygnalizacyjnej - min. 2 szt., - światła przewoźne - min. 1 kpl, - samochód z podnośnikiem - min. 1 szt., - skrapiarka do bitumu z ręczną pompą 250-500 dm3 - min. 1 szt., - rębak do gałęzi - min. 1 szt., - szczotka mechaniczna (bez ciągnika) - min 1 szt. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). c) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - koordynatorem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub drogowej; - minimum 2 brygadami do wykonania robót bitumicznych (skład brygady - min. 3 osoby) - minimum 1 brygadą do wykonania robót brukarskich (skład brygady - min. 3 osoby); - minimum 1 brygadą do wykonania pielęgnacji wysokiej i niskiej zieleni przydrożnej oraz utrzymania urządzeń odwadniających (skład brygady - min. 3 osoby). Osoba wyznaczona na stanowisko koordynatora musi posiadać wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego (tj. być wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 2 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). Uwaga do litery a, b i c: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2 lit. a, b i c niniejszego ogłoszenia spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub łącznie wszyscy wykonawcy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. 2 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu) Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 3) spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub łącznie wszyscy wykonawcy. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń - wymienione w pkt. 3 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wymaga się wówczas, aby każdy z wykonawców złożył odrębne oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku składanych przez niego dokumentów, wykonawca ten stosuje się odpowiednio do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać od wykonawcy oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605). W związku z powyższym wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust. 4) i 5) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca składa wszystkie oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku pełnomocnictw odpis albo jego kopia musi być poświadczona notarialnie. Jeżeli wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym to składa je wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składa: 1) wypełniony formularz ofertowy (wraz z Kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie Kosztorysu cen jednostkowych), do którego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy: 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy p.z.p.; 3) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Jeżeli wykonawca w niniejszym wykazie wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - do przedmiotowego wykazu musi załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia; 7) stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze albo ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzd-powiatbl.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach