Przetargi.pl
Sprzątanie autobusów komunikacji miejskiej (III)

Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Wolności 145
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 76 48 736 , fax. 0-75 76 48 684
  • Data zamieszczenia: 2016-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
    ul. Wolności 145 145
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 76 48 736, fax. 0-75 76 48 684
    REGON: 02107346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzk.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie autobusów komunikacji miejskiej (III)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu 77 autobusów Zamawiającego - Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego sp. z o.o. w Jeleniej Górze. 2. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do: 1)codziennego (od poniedziałku do niedzieli) sprzątania autobusów po zjeździe z linii, na hali obsługi codziennej (OC),; 2) gruntownego sprzątania i mycia wszystkich 77 autobusów wraz z myciem felg, każdy autobus minimum 1 raz na 14 dni; 3) sprzątania i mycia wnętrza autobusów po wykonanych obsługach technicznych (OT) i naprawach według atestów, po naprawach bieżących, przy których powstały zanieczyszczenia i zlecenia wykonania tych czynności przez mistrza lub brygadzistę. 3. Wykonawca musi zapewnić taką ilość pracowników, aby była zdolna wykonać należycie i terminowo przedmiot umowy. Minimum jakie musi zapewnić Wykonawca to jeden pracownik, który w każdej chwili musi być do dyspozycji Zamawiającego. 4. Pracownicy Wykonawcy mają obowiązek każdorazowo zgłaszać rozpoczęcie i zakończenie pracy brygadziście zmianowemu, co zostanie potwierdzone wpisem do książki raportów. 5. Wykonawca pokrywa koszt środków czystości i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym odpowiednich środków chemicznych do usuwania napisów i malowideł typu graffiti. Wykonawca ma obowiązek stosowania środków przewidzianych do użycia w pojazdach transportu publicznego. 6. Wykonawca na własny koszt wyposaży stanowiska i pracowników realizujących zadania wynikające z umowy w specjalistyczny sprzęt, w tym: a) minimum jeden odkurzacz przemysłowy do pracy na mokro i sucho, umożliwiający dokładne usunięcie zanieczyszczeń wnętrza i zakamarków, b) minimum jedno profesjonalne urządzenie do mycia wnętrza autobusu parą (wytwornica, itp.) c) minimum jedno profesjonalne urządzenie piorąco-odsysające do czyszczenia wykładzin i siedzeń tapicerowanych (odkurzacz podciśnieniowy itp.) d) minimum jedną myjnię ciśnieniową (ciśnienie min. 135 atm.) do mycia felg w ciągu myjni autobusowej, e) zestawy do mopowania podłóg f) zestawy do mycia szyb, ścian i sufitów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera część II SIWZ, będąca zarazem załącznikiem nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501123006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach