Przetargi.pl
usługa mycia pojazdów służbowych w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego: KMP w Legnicy, SPP w Legnicy, KMP w Wałbrzychu, KPP w Bolesławcu, KPP w Dzierżoniowie, KPP w Głogowie, KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Kłodzku, KPP w Lubinie, KPP w Lubaniu, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Miliczu, KPP w Oleśnicy, KPP w Oławie, KPP w Polkowicach, KPP w Strzelinie, KPP w Środzie Śląskiej, KPP w Świdnicy, KPP w Trzebnicy, KPP w Wołowie, KPP w Ząbkowicach Śląskich, KPP w Zgorzelcu, KPP w Złotoryi

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2015-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa mycia pojazdów służbowych w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego: KMP w Legnicy, SPP w Legnicy, KMP w Wałbrzychu, KPP w Bolesławcu, KPP w Dzierżoniowie, KPP w Głogowie, KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Kłodzku, KPP w Lubinie, KPP w Lubaniu, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Miliczu, KPP w Oleśnicy, KPP w Oławie, KPP w Polkowicach, KPP w Strzelinie, KPP w Środzie Śląskiej, KPP w Świdnicy, KPP w Trzebnicy, KPP w Wołowie, KPP w Ząbkowicach Śląskich, KPP w Zgorzelcu, KPP w Złotoryi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia pojazdów służbowych w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego: KMP w Legnicy, SPP w Legnicy, KMP w Wałbrzychu, KPP w Bolesławcu, KPP w Dzierżoniowie, KPP w Głogowie, KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Kłodzku, KPP w Lubinie, KPP w Lubaniu, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Miliczu, KPP w Oleśnicy, KPP w Oławie, KPP w Polkowicach, KPP w Strzelinie, KPP w Środzie Śląskiej, KPP w Świdnicy, KPP w Trzebnicy, KPP w Wołowie, KPP w Ząbkowicach Śląskich, KPP w Zgorzelcu, KPP w Złotoryi. II. Usługa obejmuje wykonanie kompletnego mycia podstawowego pojazdu osobowego lub furgonu (pojazdu oznakowanego i pojazdu nieoznakowanego), przy czym zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie mycie pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących oraz jego płukanie (włącznie z myciem felg/ kołpaków pojazdu). II.1. Wykonawca będzie realizował usługi mycia różnych typów i marek pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego, zarówno pojazdów osobowych i furgonów (oznakowanych i nieoznakowanych). II.2. W celu potwierdzenia, iż oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty: oświadczenie wykonawcy, iż myjnia, w której świadczone będą usługi spełnia wymogi ochrony środowiska określone w obowiązujących przepisach, tj. w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zmianami). II.3. Usługi mycia pojazdu służbowego realizowana będzie na podstawie pisemnego zlecenia. Usługi realizowane będą w formie zleceń cząstkowych, na podstawie przedłożonych przez Zamawiającego zleceń w formie pisemnej (dopuszczalna droga faksowa), których dostarczenie jest warunkiem przyjęcia pojazdów przez Wykonawcę w celu wykonania usługi. II.4. Wykonawca musi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów. II.5. Wykonawca zapewni możliwość świadczenia usługi mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Zamawiającego co najmniej w dni robocze od poniedziałku do piątku. II.6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ciągłość świadczonych usług przez cały czas trwania umowy. II.7. W przypadku przerwy w świadczeniu usługi trwającej powyżej 24 godzin, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w uzgodnieniu z Komendantem Jednostki Policji, dla której świadczona jest usługa, realizację usług objętych przedmiotowym zamówieniem we własnym zakresie, na własny koszt we wskazanym przez siebie miejscu do tego przeznaczonym, zgodnym z umową. III. Ilości usług mycia z podziałem na mycie ręczne albo automatyczne dotyczących różnych typów i marek pojazdów - określono odpowiednio do części zamówienia w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 SIWZ). IV. Usługa mycie pojazdów służbowych Policji z terenu powiatu określonego w danej części - winna być wykonywana w granicach administracyjnych miasta (komendy miejskiej/powiatowej Policji), określonego w Formularzu cenowym (np. dla części nr 1 w granicach administracyjnych miasta Legnicy). Wykonawca ma obowiązek podać w Formularzu ofertowym miejsce (adres) wykonywania usługi. V. Szczegółowe wymagania odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych Postanowieniach Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). VI. Postępowanie zostało podzielone na 25 części odpowiadające treści formularza ofertowego załącznika nr 1 do SIWZ: VI.1. Część 1 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Miejskiej Policji w Legnicy - granice administracyjne miasta Legnica. VI.2. Część 2 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych SPP w Legnicy - granice administracyjne miasta Legnica. VI.3. Część 3 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu - granice administracyjne miasta Wałbrzych. VI.4. Część 4 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Miliczu - granice administracyjne miasta Milicz. VI.5. Część 5 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Oleśnicy - granice administracyjne miasta Oleśnica. VI.6. Część 6 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Oławie - granice administracyjne miasta Oława. VI.7. Część 7 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Strzelinie - granice administracyjne miasta Strzelin. VI.8. Część 8 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Środzie Śląskiej - granice administracyjne miasta Środa Śląska. VI.9. Część 9 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Trzebnicy - granice administracyjne miasta Trzebnica. VI.10. Część 10 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Wołowie - granice administracyjne miasta Wołów. VI.11. Część 11 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Polkowicach - granice administracyjne miasta Polkowice. VI.12. Część 12 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi - granice administracyjne miasta Złotoryja. VI.13. Część 13 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Głogowie - granice administracyjne miasta Głogów. VI.14. Część 14 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Lubinie - granice administracyjne miasta Lubin. VI.15. Część 15 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Jaworze - granice administracyjne miasta Jawor. VI.16. Część 16 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku - granice administracyjne miasta Kłodzko. VI.17. Część 17 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie - granice administracyjne miasta Dzierżoniów. VI.18. Część 18 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śląskich - granice administracyjne miasta Ząbkowice Śląskie. VI.19. Część 19 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy - granice administracyjne miasta Świdnica. VI.20. Część 20 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu - granice administracyjne miasta Zgorzelec. VI.21. Część 21 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Bolesławcu - granice administracyjne miasta Bolesławiec. VI.22. Część 22 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Kamiennej Górze - granice administracyjne miasta Kamienna Góra. VI.23. Część 23 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Lubaniu - granice administracyjne miasta Lubań. VI.24. Część 24 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Lwówku Śląskim - granice administracyjne miasta Lwówek Śląski. VI.25. Część 25 zamówienia: usługa mycia pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Górze - granice administracyjne miasta Góra. VII. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w danej części zamówienia. VIII. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): VIII.1.1. 50112300-6 Mycie samochodów i podobne usługi. IX. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Zamawiający pod pojęciem produktów równoważnych rozumie produkty o składzie chemicznym, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. X. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501123006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres oczekiwania na wykonanie usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach