Przetargi.pl
usługa mycia pojazdów służbowych w jednostkach policji: KPP w Bolesławcu, KPP w Głogowie, KPP w Lubaniu, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Miliczu, KPP w Oleśnicy, KPP w Oławie, KPP w Polkowicach, KPP w Strzelinie, KPP w Środzie Śląskiej, KPP w Świdnicy, KPP w Wołowie, KPP w Zgorzelcu i KMP w Jeleniej Górze; numer sprawy 021-048-013/2014/AB

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2014-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa mycia pojazdów służbowych w jednostkach policji: KPP w Bolesławcu, KPP w Głogowie, KPP w Lubaniu, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Miliczu, KPP w Oleśnicy, KPP w Oławie, KPP w Polkowicach, KPP w Strzelinie, KPP w Środzie Śląskiej, KPP w Świdnicy, KPP w Wołowie, KPP w Zgorzelcu i KMP w Jeleniej Górze; numer sprawy 021-048-013/2014/AB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego pojazdów jednostek organizacyjnych garnizonu dolnośląskiej Policji. 1.1. Usługa obejmuje mycie pojazdów (samochodów osobowych, osobowo-terenowych, furgonów, motocykli) z użyciem środków myjących, suszenie lub wycieranie pojazdu (włącznie z myciem lub suszeniem felg/kołpaków pojazdu). 1.2. Ilości usług mycia dotyczące różnych typów i marek pojazdów: osobowych, osobowo-terenowych, furgonów, motocykli - określono odpowiednio do części zamówienia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ oraz w załącznik nr 2 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje mycie pojazdów, które zostały podzielone na grupę A (samochody, osobowo-terenowe, furgony) i grupę B (motocykle, samochody osobowo-terenowe, furgony), zgodnie z załącznikiem nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy. 1.3.1. Usługa dla grupy pojazdów A - winna być usługą wykonywaną w myjni automatycznej i/lub ręcznej. 1.3.2. Usługa dla grupy pojazdów B - winna być usługą wykonywaną wyłącznie w myjni ręcznej. 1.4. Usługa mycie pojazdów służbowych Policji z terenu powiatu określonego w danej części - winna być wykonywana w granicach administracyjnych miasta tego powiatu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (np.: dla części nr I w granicach administracyjnych miasta Jeleniej Góry). Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać adres miejsca wykonywania usługi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji zawiera załącznik nr 2 SIWZ Istotne Postanowienia Umowy. 3. Postępowanie zostało podzielone na 14 części odpowiadające treści formularza ofertowego załącznika nr 1 do SIWZ: 3.1. Część I: Mycie pojazdów służbowych z terenu powiatu jeleniogórskiego - granice administracyjne miasta Jelenia Góra. 3.2. Część II: Mycie pojazdów służbowych z terenu powiatu bolesławieckiego - granice administracyjne miasta Bolesławiec. 3.3. Część III: Mycie pojazdów służbowych z terenu powiatu głogowskiego - granice administracyjne miasta Głogów. 3.4. Część IV: Mycie pojazdów służbowych z terenu powiatu lubańskiego - granice administracyjne miasta Lubań. 3.5. Część V: Mycie pojazdów służbowych z terenu powiatu lwóweckiego - granice administracyjne miasta Lwówek Śląski. 3.6. Część VI: Mycie pojazdów służbowych z terenu powiatu milickiego - granice administracyjne miasta Milicz. 3.7. Część VII: Mycie pojazdów służbowych z terenu powiatu oleśnickiego - granice administracyjne miasta Oleśnica. 3.8. Część VIII: Mycie pojazdów służbowych z terenu powiatu oławskiego - granice administracyjne miasta Oława. 3.9. Część IX: Mycie pojazdów służbowych z terenu powiatu polkowickiego - granice administracyjne miasta Polkowic. 3.10. Część X: Mycie pojazdów służbowych z terenu powiatu strzelińskiego - granice administracyjne miasta Strzelin. 3.11. Część XI: Mycie pojazdów służbowych z terenu powiatu średzkiego - granice administracyjne miasta Środa Śląska. 3.12. Część XII: Mycie pojazdów służbowych z terenu powiatu świdnickiego - granice administracyjne miasta Świdnica. 3.13. Część XIII: Mycie pojazdów służbowych z terenu powiatu wołowskiego - granice administracyjne miasta Wołów. 3.14. Część XIV: Mycie pojazdów służbowych z terenu powiatu zgorzeleckiego - granice administracyjne miasta Zgorzelec. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w danej części zamówienia. 5. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 5.1. 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi. 6. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Zamawiający pod pojęciem produktów równoważnych rozumie produkty o składzie chemicznym, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 7. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501123006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach