Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Wolności 145
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-75 76 48 736 , fax. 0-75 76 48 684
- Data zamieszczenia: 2016-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
ul. Wolności 145 145
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 0-75 76 48 736, fax. 0-75 76 48 684
REGON: 02107346800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.jgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie autobusów komunikacji miejskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu 77 autobusów Zamawiającego - Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego sp. z o.o. w Jeleniej Górze. 2. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do: 1) codziennego (od poniedziałku do niedzieli) sprzątania autobusów po zjeździe z linii, na hali obsługi codziennej (OC), średnio 3 razy na dobę; 2) gruntownego sprzątania i mycia wszystkich 77 autobusów wraz z myciem felg, każdy autobus minimum 1 raz na 14 dni; 3) sprzątania i mycia wnętrza autobusów po wykonanych obsługach technicznych (OT) i naprawach według atestów, po naprawach bieżących, przy których powstały zanieczyszczenia i zlecenia wykonania tych czynności przez mistrza lub brygadzistę. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera część II SIWZ, będąca zarazem załącznikiem nr 1 do umowy. 4. Wykonawca pokrywa koszt środków czystości i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym odpowiednich środków chemicznych do usuwania napisów i malowideł typu graffiti. Wykonawca ma obowiązek stosowania środków przewidzianych do użycia w pojazdach transportu publicznego. 5. Wykonawca na własny koszt wyposaży stanowiska i pracowników realizujących zadania wynikające z umowy w specjalistyczny sprzęt, w tym: a) minimum jeden odkurzacz przemysłowy do pracy na mokro i sucho, umożliwiający dokładne usunięcie zanieczyszczeń wnętrza i zakamarków, b) minimum jedno profesjonalne urządzenie do mycia wnętrza autobusu parą (wytwornica, itp.) c) minimum jedno profesjonalne urządzenie piorąco-odsysające do czyszczenia wykładzin i siedzeń tapicerowanych (odkurzacz podciśnieniowy itp.) d) minimum jedną myjnię ciśnieniową (ciśnienie min. 135 atm.) do mycia felg w ciągu myjni autobusowej, e) zestawy do mopowania podłóg f) zestawy do mycia szyb, ścian i sufitów. 6. Zamawiający zaleca do sprzątania i mycia wnętrza pojazdów środków dezynfekujących o przyjemnym zapachu, o długotrwałym działaniu. Wszystkie stosowane środki czystości i higieny muszą posiadać polskie atesty higieniczne, które Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego. 7. Prace związane z utrzymaniem czystości autobusów nie mogą dezorganizować codziennej pracy brygad zajezdni. Zabrania się sprzątania autobusów podczas ruchu i prac przeglądowych OC, OT i innych prac naprawczych. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pracowników w urządzenia doświetlające wnętrze autobusów. 9. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie do przechowywania narzędzi, sprzętu i środków czystości oraz szatnię dla pracowników Wykonawcy. 10. Wykonawca zapewnia należytą jakość świadczonych usług i bierze na siebie pełną odpowiedzialność przed Zamawiającym oraz służbami sanitarno-porządkowymi. 11. Wykonawca zaopatrzy swoich pracowników w kamizelki ostrzegawcze z elementami odblaskowymi i logo Wykonawcy. Każdy pracownik podczas pracy musi być ubrany w kamizelkę ostrzegawczą. 12. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wykonując usługę dysponował co najmniej ośmioma osobami / pracownikami (forma zatrudnienia dowolna), przy czym na zmianie musi być minimum dwóch pracowników Wykonawcy. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ustanowił osobę nadzorującą świadczenie usługi sprzątania taboru, do kontaktów i wzajemnych uwag. Zamawiający będzie wymagał obecności przedstawiciela Wykonawcy na terenie Zajezdni (w zależności od potrzeb kilka razy w tygodniu). 14. Zamawiający udostępni Wykonawcy korzystanie z wody i energii elektrycznej. 15. W przypadku realizacji zamówienia w sposób niezgodny z określonymi wymogami, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z pismem wzywającym go do zmiany sposobu wykonywania zamówienia. Niewywiązanie się z zaleceń stanowić będzie podstawę do natychmiastowego rozwiązania umowy i skutkować będzie naliczeniem kar umownych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501123006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.jgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie autobusów komunikacji miejskiej (III)
Dodano: 2016-07-07 - Sprzątanie autobusów komunikacji miejskiej (II)
Dodano: 2016-06-28 - usługa mycia pojazdów służbowych w Komendzie Powiatowej Policji w Miliczu; numer sprawy 252-043-142/2015/AB
Dodano: 2015-10-08 - Usługa mycia pojazdów służbowych w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego
Dodano: 2015-07-23 - Sprzątanie autobusów
Dodano: 2015-06-19 - usługa mycia pojazdów służbowych w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego: KMP w Legnicy, SPP w Legnicy, KMP w Wałbrzychu, KPP w Bolesławcu, KPP w Dzierżoniowie, KPP w Głogowie, KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Kłodzku, KPP w Lubinie, KPP w Lubaniu, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Miliczu, KPP w Oleśnicy, KPP w Oławie, KPP w Polkowicach, KPP w Strzelinie, KPP w Środzie Śląskiej, KPP w Świdnicy, KPP w Trzebnicy, KPP w Wołowie, KPP w Ząbkowicach Śląskich, KPP w Zgorzelcu, KPP w Złotoryi
Dodano: 2015-05-05 - usługa mycia pojazdów służbowych w jednostkach policji: KPP w Bolesławcu, KPP w Głogowie, KPP w Lubaniu, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Miliczu, KPP w Oleśnicy, KPP w Oławie, KPP w Polkowicach, KPP w Strzelinie, KPP w Środzie Śląskiej, KPP w Świdnicy, KPP w Wołowie, KPP w Zgorzelcu i KMP w Jeleniej Górze; numer sprawy 021-048-013/2014/AB
Dodano: 2014-02-24 - Usługa mycia pojazdów służbowych w jednostkach organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu:
Dodano: 2013-10-31 - Usługi mycia zewnętrznego pojazdów jednostek organizacyjnych garnizonu dolnośląskiej Policji
Dodano: 2013-06-27 - Mycie pojazdów
Dodano: 2013-04-03