Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2017-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12
55011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego dla zadania: „Wykonanie etapu II budowy ulicy Henryka III w Siechnicach oraz przebudowa i rozbudowa ulicy Sienkiewicza w Siechnicach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego dla zadania: „Wykonanie etapu II budowy ulicy Henryka III w Siechnicach oraz przebudowa i rozbudowa ulicy Sienkiewicza w Siechnicach” na warunkach określonych w SIWZ oraz zgodnie aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego, a zwłaszcza prawa budowlanego, wykonywanego przez wyłonionego w trybie przetargu nieograniczonego Wykonawcę (Wykonawców) robót budowlanych i dostaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania prac do czasu odbioru końcowego, tj. do odbioru usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn „Przebudowa drogi powiatowej nr 3402D – ul. Niepodległości od ul. Sikorskiego do ul. Kaszubskiej wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji – powiązanie dostępności komunikacji z przebudowaną drogą krajową nr 35.”
Dodano: 2020-05-26 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn „Rozbudowa skrzyżowania ul. Wrocławskiej (droga krajowa nr 35, klasy GP) i ul. Piastów Śląskich (droga gminna, klasy D) w Wałbrzychu"
Dodano: 2020-05-26 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn „Przebudowa drogi gminnej nr 116756D – ul. Ratuszowa w Wałbrzychu wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji – skumulowanie Centrum Turystyczno - Sportowego „Aqua Zdrój” z główną ulicą dzielnicy Biały Kamień ul. Andersa”
Dodano: 2020-05-20 - Rewitalizacja Śródmieścia w Zgorzelcu III etap – inżynier kontraktu
Dodano: 2018-06-19 - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: „pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju”
Dodano: 2018-05-31 - Pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu dla zadania pn : Rewitalizacja terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni położonych przy ul. Fredry w mieście Nowa Ruda” - powtórzone
Dodano: 2018-03-06 - Pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu dla zadania pn : Rewitalizacja terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni położonych przy ul. Fredry w mieście Nowa Ruda”
Dodano: 2018-02-06 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: „Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju”
Dodano: 2018-01-31 - Zamówienie na usługę pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji „Termomodernizacja budynku WTW we Wrocławiu - Remont i przebudowa budynku Wrocławskiego Teatru Współczesnego wraz z termomodernizacją i podniesieniem efektywności energetycznej”.
Dodano: 2018-01-15 - Sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej dla pełnienia funkcji „Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Podgórzynie”, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
Dodano: 2017-09-21