Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych robót budowlanych pn.: Modernizacja kompleksu lekkoatletycznego na stadionie miejskim w Sztumie

Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6406303 , fax. 55 6406300
  • Data zamieszczenia: 2016-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
    ul. Mickiewicza 39 39
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 55 6406303, fax. 55 6406300
    REGON: 17074777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych robót budowlanych pn.: Modernizacja kompleksu lekkoatletycznego na stadionie miejskim w Sztumie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudowa i budową elementów pełnowymiarowego stadionu piłkarsko- atletycznego spełniającego wymogi kategorii VA (krajowej) zgodnie z wymogami Polskiego Związku Lekkiej Atletyki i IAAF w tym między innymi: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 2) Wykonanie chodnika. 3) Wykonanie skoczni do skoku w dal i trójskoku. 4) Wykonanie rowu z wodą. 5) Wykonanie skoczni do skoku o tyczce. 6) Wykonanie rzutni do pchnięcia kulą. 7) Wykonanie rzutni dyskiem, młotem i oszczepem. 8) Wykonanie skoczni do skoku wzwyż. 9) Wykonanie przebudowy boiska piłkarskiego 105x65 m wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z trawy naturalnej. 10) Wykonie bieżni lekkoatletycznej 400 m z ilością torów 4 na okrężnej i 6 na prostej. 11) Wykonanie nowego ogrodzenia stadionu piłkarsko-atletycznego. 12) Wykonanie klatki dla gości (wydzielone miejsce dla kibiców drużyny przeciwnej). 13) Wykonanie tablicy wynikowej. 14) Wykonanie terenów zielonych. 15) Wykonanie instalacji odwodnienia i drenażu boiska i przyłącza wody. 16) Wykonanie zasilania i oświetlenia zewnętrznego stadionu. 17) Wykonanie instalacji zewnętrznej i wewnętrznej pomiaru czasu. 18) Wykonanie instalacji zewnętrznej i wewnętrznej pomiaru nagłośnienia. 2. W zakres obowiązków Wykonawcy robót wchodzi również: 1) Uzyskanie i dostarczenie Zamawiającemu świadectwa Polskiego Związku Lekkiej Atletyki (PZLA) dopuszczające stadion do oficjalnych zawodów lekkoatletycznych oraz potwierdzającego spełnienie wymogów dla stadionu kategorii VA. 2) Przygotowanie i zamontowanie tablicy informacyjnej o budowanym obiekcie zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF), dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa ( www.msit.gov.pl), w zakładce Infrastruktura. 3. Zadanie dofinansowane jest przez Ministerstwo Sportu i Turystyki - Ze Środków Rozwoju Kultury Fizycznej Zadania Inwestycyjnego w Ramach Program Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowane przez Biuro Projektów Drogowych - Patryk Schultz z Grudziądza, z których treścią Wykonawca oświadcza, iż się zapoznał. Dokumentacja projektowa do wglądu na stronie internetowej www.bip.sztum.pl (w zakładce Zamówienia Publiczne) z przetargu nieograniczonego na roboty budowlane. 5. Do obowiązków Wykonawcy należą wszystkie czynności określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie oraz w projekcie umowy. 6. UWAGA: Wytyczne PZLA dotyczące projektowania i wykonawstwa obiektów lekkoatletycznych w Polsce oraz procedura wydawania świadectwa PZLA obiektom lekkoatletycznym zawarte są w dokumentach opublikowanych na stronie PZLA w zakładce http://www.pzla.pl/zwiazek.php?_a=1&kat_id=125
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 1.300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3. w gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał odpowiedniego dokumentu Wykonawca załączy do oferty w odrębnej kopercie. 5. Zamawiający nie dopuszcza stosowania w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach, zapisów uzależniających ich realizację od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach