Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu "Budowa kanalizacji ścieków w aglomeracji Milejów wraz z poprawą efektywności energetycznej na obiekcie oczyszczalni ścieków poprzez zastosowanie energooszczędnych źródeł oświetlenia oraz urządzeń oze do produkcji cwu".

Gmina Milejów ogłasza przetarg

  • Adres: 21020 Milejów, ul. Partyzancka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 572 026 , fax. 817 572 385
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milejów
    ul. Partyzancka
    21020 Milejów, woj. lubelskie
    tel. 817 572 026, fax. 817 572 385
    REGON: 43101955000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl , www.ugmilejow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu "Budowa kanalizacji ścieków w aglomeracji Milejów wraz z poprawą efektywności energetycznej na obiekcie oczyszczalni ścieków poprzez zastosowanie energooszczędnych źródeł oświetlenia oraz urządzeń oze do produkcji cwu".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach projektu o którym mowa w komparycji SIWZ: – roboty budowlane – sieć kanalizacyjna w msc. Milejów, Jaszczów, Łysołaje, Łysołaje-Kolonia; – roboty budowlane – sieć kanalizacyjna w msc. Milejów i przyłącza kanalizacyjne w msc. Milejów, Jaszczów, Łysołaje, Łysołaje-Kolonia zgodnie z zakresem robót objętych nadzorem o którym mowa w ust. 2.3 niniejszego Rozdziału SIWZ. Skład personalny Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego – w skład zespołu wchodzi co najmniej: Inspektor Nadzoru branży sanitarnej– Koordynator, Inspektor Nadzoru branży elektrycznej, Inspektor Nadzoru branży drogowej, Inspektor Nadzoru archeologicznego. Zamawiający dopuszcza: 1) W przypadku posiadania stosownych uprawnień budowlanych jedna osoba może sprawować nadzór w dwóch branżach, 2) w składzie Zespołu Inspektorów –Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej. 3) Innych wysokokwalifikowanych specjalistów, jeżeli Wykonawca uzna konieczność ich obecności w Zespole. Inspektor Nadzoru Koordynator jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów wymienionych powyżej, w szczególności wynikającej z urlopu lub przedłużającego się zwolnienia lekarskiego, zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców by uniknąć zwłoki w realizacji robót. Takie czasowe zastępstwo będzie przedłożone z wyprzedzeniem na piśmie (łącznie z CV proponowanych osób), do aprobaty Zamawiającego. 2.1.1 Zamawiający mając na względzie art. 36aa ust. 1 ustawy nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.2 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego Dodatkowy 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 71530000-2 Doradcze usługi budowlane 71631000-0 Usługi nadzoru technicznego 71351914-3 Usługi archeologiczne 2.3 Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór – zgodnie z dokumentacją projektową do niniejszego postępowania, dostępną pod adresem: www.ugmilejow.bip.lubelskie.pl 2.4 Szczegółowy zakres obowiązków, które będą wykonywane w ramach zamówienia zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 2.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. 2.6 Mając na względzie dyspozycje art. 29 ust. 3a ustawy oraz fakt, iż inspektorzy poszczególnych branż są osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Zamawiający informuje, że nie wymaga aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca (w przypadku udziału również podwykonawca) zatrudniał te osoby na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 2.7 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest precyzyjnie wskazać na Formularzu Ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 2.8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1) Przez co najmniej okres realizacji zamówienia posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 2) przed podpisaniem umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego Wykonawca lub osoby wyznaczone przez Wykonawcę na inspektorów branżowych dostarczyły kopię uprawnień zawodowych i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: – 2 500,-PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 6.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 6.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: nr 86 8689 0007 4000 0095 2000 0040, z adnotacją „Nadzór Inwestorki - kanalizacja w aglomeracji Milejów”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 6.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . 6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach