Gmina Bieliny ogłasza przetarg
- Adres: 26-004 Bieliny, ul. Partyzantów
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
- Data zamieszczenia: 2019-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107
REGON: 00000000000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na następujących zadaniach: Rewitalizacja Sanktuarium i Klasztoru na Świętym Krzyżu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zapewnienia nadzoru inwestorskiego i nadzoru konserwatorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2018 poz. 1202 ze zm.) i aktami wykonawczymi do ww. ustawy, Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. Dz.U. poz. 1609, Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Dz.U.2018.0.2067 oraz innymi aktami normatywnymi regulującymi prowadzenie budowy, dla następującego zakresu robót: a) roboty branży konstrukcyjno – budowlanej, b) roboty branży sanitarnej, c) roboty branży elektrycznej, d) prace konserwatorskie, prace restauratorskie, 2) Udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót budowlanych terenu budowy. 3) Dokładne zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz umową z wykonawcą robót budowlanych i ewentualnymi umowami z podwykonawcami. 4) Kontroli wykonawcy robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej – wykonawczej, 5) Czuwanie nad realizacją harmonogramu, i informowanie zamawiającego o niezgodności robót budowlanych z harmonogramem. 6) Dokonywania odbiorów technicznych w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 7) W ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego i ustawy o ochronie zabytków kontrolowanie robót budowlanych i stwierdzanie ich prawidłowości lub ich wstrzymanie, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 8) Dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, 9) Nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 10) Sprawdzenia prawidłowości dokumentów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych. 11) Obecność na budowie co najmniej 3 razy w tygodniu i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót które zostały przez niego sprawdzone oraz wpisem w zeszycie w siedzibie Zamawiającego. Częstotliwość wizyty na budowie inspektora nadzoru robót sanitarnych lub elektrycznych w ciągu tygodnia (każda z wizyt na budowie musi odbywać się w innym dniu). 12) Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania. 13) Sprawdzenie kosztorysu różnicowego, powykonawczego po zakończeniu robót i dokumentacji powykonawczej faktycznie wykonanych robót. 14) Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego. 15) Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót. 16) Na zakończenie inwestycji wymagane jest opracowanie operatu z zakresu nadzoru nad robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi, opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie/zakończenia budowy i rozliczenia inwestycji. 17) Innych czynności nie wymienionych powyżej, a zleconych przez Zamawiającego oraz określone w projekcie umowy (zał. nr 4). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ (w formie niepieniężnej), 2). dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, zgodnie z opisem w rozdz. XVI pkt 1 ppkt 11, 12) SIWZ albo wskazanie w formularzu ofertowym dostępności odpowiedniego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem internetowym, zgodnie z pkt 4 Formularza ofertowego. - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3). zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 4). pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Strzelce, Borzymów i Sufczyce w ramach projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Oleśnica
Dodano: 2023-03-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadań inwestycyjnych dla potrzeb Powiatu Opatowskiego
Dodano: 2023-01-25 - Nadzór inwestorski nad zadaniami finansowanymi z Rządowego Programu Polski Ład
Dodano: 2022-12-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym poprzez termomodernizację budynków w gminie Małogoszcz”
Dodano: 2022-11-04 - „Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach realizacji inwestycji pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Koprzywnica””.
Dodano: 2022-09-29 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem Rozbudowa ul. Małowicza w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania „Budowa ul. Małowicza w Skarżysku-Kamiennej”
Dodano: 2022-08-04 - Nadzór inwestorski dla zadania :Adaptacja części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Działoszycach na potrzeby Miejsko Gminnego Centrum Kultury
Dodano: 2021-03-18 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa placu targowego przy ul. Ogrodowej
Dodano: 2021-03-17 - Zadanie 1 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 2 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 3 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 4 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 5 – Pełnienie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi z możliwością przekształcenia ich w interwencyjne badania ratownicze, związanymi z realizacją w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”.
Dodano: 2021-03-16 - Zadanie1Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń Zadanie2Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń nZadanie 3– Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń n Zadanie4Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeńZadanie 5Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń Zadanie 6Pełnienie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi z możliwością przekształcenia ich w interwencyjne badania ratownicze w sytuacji ujawnienia obiektów do eksploatacji, związanymi z realizacją zadania
Dodano: 2021-03-03