Przetargi.pl
sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: przebudowa drogi powiatowej nr 2940L Księżpol - Jedlinki

Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, gen. Sikorskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 867 079 , fax. 846 881 820
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju
    gen. Sikorskiego 3
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 867 079, fax. 846 881 820
    REGON: 95037162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbilgoraj.bip24.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: przebudowa drogi powiatowej nr 2940L Księżpol - Jedlinki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: przebudowa drogi powiatowej nr 2940L Księżpol – Jedlinki. Zamówienie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót w zakresie branży: drogowej, sanitarnej i elektrycznej. Zakres prac Inspektora Nadzoru obejmuje nadzór techniczny i rozliczenie finansowe zadania w szczególności: a) weryfikacja projektu pod kątem aktualności przepisów branżowych i wymagań technicznych; b) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami techniczno – budowlanymi; c) udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy (przygotowanie protokołu przekazania placu budowy); d) kontrola jakości wbudowywanych materiałów; e) stała kontrola realizowanych robót ( w tym odbiory robót ulegających zakryciu, zanikających); f) kontrolowanie terminów przebiegu budowy zgodnie z zawartą przez Zamawiającego umową; g) sprawdzenie zgodności wykonanych robót z ofertą złożoną na przetargu nieograniczonym na roboty budowlane; h) przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności, i) podejmowanie wszelkich niezbędnych czynności mających na celu ochronę interesów inwestora, j) ilość pobytów na terenie budowy minimum 3 razy w tygodniu, powinno być potwierdzone podpisem na liście obecności. Lista obecności będzie znajdować się w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Częstsze pobyty na terenie budowy w zależności od potrzeb lub życzenia inwestora lub kierownika budowy; k) podjęcie działań w momencie nieprzewidzianych zdarzeń wymagających obecności inspektora nadzoru na terenie ….. h od zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego; l) pisemne informowanie Zamawiającego o wystąpieniu robot dodatkowych, ł) rozliczenie finansowe wykonanych robót w oparciu o dokumentację techniczną oraz dziennik budowy; m) uczestnictwo w odbiorze częściowym, ostatecznym i przeglądach gwarancyjnych (przygotowanie protokołów odbiorów częściowych i odbioru ostatecznego) ; n) dokonywanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek; o) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad i usterek; p) współpraca z Zamawiającym dotycząca negocjacji w sprawie roszczeń i sporów, r) współpraca z laboratorium drogowym w zakresie badań zagęszczenia, grubości warstw, składu wbudowanej mieszanki mineralno-asfaltowej oraz betonu. Zakres inwestycji nad którymi sprawowany będzie nadzór obejmuje: przebudowę drogi powiatowej nr 2940L Księżpol – Jedlinki od skrzyżowania z drogą wojewódzką 835 w m. Księżpol km 0+010 przez miejscowość Księżpol, Biszcza do skrzyżowania w km 14+472, odcinek o długości 14,462 km. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji: wykonanie poszerzeń jezdni, przebudowie nawierzchni jezdni, wykonanie chodników, wykonanie oświetlenia skrzyżowania (rondo), remoncie i przebudowie istniejących chodników i parkingów, przebudowie skrzyżowań z drogami bocznymi, wykonanie odwodnienia drogi (rowy, rowy kryte, miejscowo kanalizacja deszczowa), wykonanie zjazdów publicznych i indywidualnych, oznakowanie poziome i pionowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 2 500,- zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł.). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS nr 30 9602 0007 0000 0039 2000 0031 z dopiskiem: „Wadium na postępowanie znak: IZP.3510.4.2018); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm. Oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 8.3 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać: Powiat Biłgorajski, ul. T. Kościuszki 94, 23-400 Biłgoraj”. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowe) musi mieć taką samą płynności jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 8.4 Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 8.2a) SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 8.5 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 – 4 ustawy Pzp. 8.6 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2 Oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia , zwanym dalej JEDZ w oryginale, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Uwaga ! Wykonawca w celu ułatwienia wypełnienia JEDZ może skorzystać z instrukcji jego wypełnienia, dostępnej na stronie internetowej www.uzp.gov.pl./baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia. Zamawiający informuje, że składając oświadczenie w zakresie warunków udziału w postępowaniu (kryteriów kwalifikacji) Wykonawca może ograniczyć się do wypełnienia sekcji α w części IV JEDZ i nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w części IV JEDZ. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014r, poz.1114 oraz z 2016r, poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów założonych wraz z ofertą; 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7. Informujemy, że Zamawiającym jest Powiat Biłgorajski, ul. T. Kościuszki 94, 23-400 Biłgoraj w imieniu i na rzecz, którego działa Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Gen. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach