Przetargi.pl
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2009 L Kopina - Zaróbka

Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, ul. Przemysłowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7523082/83
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej
    ul. Przemysłowa 16
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7523082/83
    REGON: 43102947000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdpleczna.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2009 L Kopina - Zaróbka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiegonad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2009 L Kopina - Zaróbka” tj. Zamawiający powierzy inspektorowi nadzoru inwestorskiego zarządzanie i nadzór inwestorski nad realizacją Inwestycji w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót budowlanych wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i realizacji robót, wykonania przebudowy drogi zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonych w umowie z wykonawcą terminach. Inspektor nadzoru inwestorskiego odpowiedzialny będzie także za administrowanie, koordynację wszystkich czynności związanych z Inwestycją począwszy od daty rozpoczęcia robót budowlanych poprzez etap prowadzenia robót, aż po etap zgłaszania wad i rozliczenia Inwestycji, w tym nadzór nad robotami, zgodnie z warunkami umowy i obowiązującym prawem budowlanym. W zakresie zarządzania i nadzoru, usługi świadczone w ramach niniejszego zadania, mają zapewnić płynne wdrożenie Inwestycji, nieprzekroczenie budżetu Inwestycji oraz terminowy odbiór robót. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do zakończenia i rozliczenia umowy podpisanej z wykonawcą robót budowlanych będącej przedmiotem nadzoru. Szacuje się, że realizacja zamówienia będzie ukończona w miesiącu październiku 2019 roku. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego 3. Przedmiot nadzorowanej inwestycji obejmuje: 1) przebudowa drogi powiatowej nr 2009 L na odcinku od km 1+035 do 6+160 o długości ok. 5125 m zlokalizowanej na terenie gminy Cyców – powiat łęczyński. 2) przebudowa swym zakresem obejmuje: a) roboty pomiarowe, b) prace rozbiórkowe, c) rowy do odtworzenia, d) roboty ziemne, e) podbudowy, f) nawierzchnie, g) roboty brukarskie, h) roboty wykończeniowe, i) oznakowanie. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 4. Zadania inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przedmiarem robót, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) załatwienie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót, w tym: a) kompletowanie dokumentów niezbędnych dla właściwych organów nadzoru budowlanego i administracji budowlanej, b) zgłoszenie zakończenia robót, 3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę, wskazana ilość dni roboczych na budowie – minimum 10 dni w miesiącu w czasie prowadzenia robót oraz na każde wezwanie inwestora, 4) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 5) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych, 7) wydawanie kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8) Żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z przedmiarem. 9) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 10) udzielanie wykonawcy robót budowlanych informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 11) udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach władzami samorządowymi i mieszkańcami, 12) dokonywanie analizy i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów w celu ich akceptacji przez inwestora, 13) opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu, 14) kontrolowanie stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego. 15) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 16) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP, 17) Żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, 18) dopilnowanie zapewnienia ubezpieczenia budowy przez wykonawcę, 19) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez wykonawcę, 20) akceptowanie urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru, 21) inspekcja laboratorium wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań, 22) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 23) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie do akceptacji inwestora w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, 24) poświadczenie terminu zakończenia robót, 25) sprawdzanie prawidłowości ustalenia ostatecznej kwoty należnej wykonawcy robót budowlanych, ustalania i wnioskowania zakresu koniecznych korekt wyliczeń wykonawcy i przedstawienia inwestorowi do podjęcia decyzji ostatecznej wysokości tej kwoty (w ciągu 20 dni od otrzymania rozliczenia wykonawcy), 26) bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 27) inne zadania wynikające z przepisów prawa. 5. Zadania inspektora nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego. 1) dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót co 12 m-cy, 2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3) zgłaszanie wykonawcy zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania. 4) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6) potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, 7) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 8) inne zadania wynikające z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie o potwierdzeniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach