Przetargi.pl
Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru rekreacji i wypoczynku w Miliczu

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840004 w. 314 , fax. 071 3841119
  • Data zamieszczenia: 2011-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840004 w. 314, fax. 071 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru rekreacji i wypoczynku w Miliczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy: Sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w mieście Milicz, obszaru rekreacji i wypoczynku, uchwalonego uchwałą Nr XIX/145/2000 Rady Miejskiej w Miliczu z dnia 27 listopada 2000 roku, ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z dnia 16 lutego 2001 roku (Nr 10, poz. 97), obejmującej obszar całego planu. Obszar ww. zmiany planu miejscowego określony jest na mapie, będącej załącznikiem do uchwały Rady Miejskiej w Miliczu Nr LVI/302/10 z dnia 9 listopada 2010 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru rekreacji i wypoczynku w Miliczu - Załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia określony jest we wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie należy wykonać w oparciu o Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej Specyfikacją, dotyczącą przedmiotu zamówienia publicznego, o którym mowa powyżej. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty. Cena zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Wymagane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, zapoznał się z analizami sporządzonymi na podstawie art. 14 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym na potrzeby przedmiotowej zmiany planu miejscowego, jak również aby zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, podpisania umowy oraz realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 1.500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach