Gmina Rzeczyca ogłasza przetarg
- Adres: 97-220 Rzeczyca, ul. Tomaszowska 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7106176 , fax. 044 7105220
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzeczyca
ul. Tomaszowska 2 2
97-220 Rzeczyca, woj. łódzkie
tel. 044 7106176, fax. 044 7105220
REGON: 00054927500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeczyca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzanie i wydawanie posiłków obiadowych dla uczniów szkół w Gminie Rzeczyca - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie jednodaniowych posiłków obiadowych z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, w pomieszczeniach znajdujących się w Szkole Podstawowej w Rzeczycy i podanie uczniom Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rzeczycy w stołówce PSP w Rzeczycy oraz dostarczenie przygotowanych posiłków we własnych termosach do Szkół Podstawowych w Sadykierzu i Luboczy. Dzienna liczba posiłków - 240, w tym: 1) 160 posiłków w stołówce w PSP Rzeczyca 2) 80 posiłków w świetlicach PSP Lubocz i Sadykierz Charakterystyka posiłków: - posiłek jednodaniowy, przygotowywany będzie przemiennie: -jeden dzień: zupa z wkładką mięsną i pieczywem, -drugi dzień: drugie danie z kompotem lub owocem -w jednym tygodniu: 3 razy zupa i 2 razy drugie danie -w następnym tygodniu: 2 razy zupa i 3 razy drugie danie. - gramatura posiłków: Zupa: pojemność 0,5 l, wkładka mięsna 50g, pieczywa 100g, owoc lub inny deser II danie: do wyboru: ziemniaki, ryż, kasza, makaron 250 g, mięso z kością 100g, przystawka-surówka 150 g, kompot 0,25 l. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający nw. warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty wg wzoru- załącznik nr 1 do siwz wraz z następującymi dokumentami : -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wykaz pracowników, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia zawodowego z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4 - wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia w zakresie zbiorowego żywienia przez co najmniej okres jednego roku szkolnego, z podaniem wartości, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców usługi oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi. Potwierdzeniem należytego wykonania zamówienia jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonywanej usługi oraz jej wartość ( referencje, listy gratulacyjne itp.) -dokumenty stwierdzające, że kuchnia, w której realizowane było tożsame zamówienie spełniała warunki sanepidu określone przepisami o produkcji żywności -dokumenty stwierdzające spełnienie warunków sanepidu w transporcie przygotowanych posiłków -polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, -zatwierdzony wzór umowy - załącznik nr 6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeczyca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i wydanie gorącego posiłku dla uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Gimnazjum w Lubochni, uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Glinniku oraz osób dorosłych
Dodano: 2016-07-26 - Przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych obiadów (posiłki gorące) dla potrzeb: - Domu Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a, - Domu Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 18
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego żywienia pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Sierakowskiego 65
Dodano: 2016-06-14 - Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego żywienia pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Sierakowskiego 65
Dodano: 2016-06-03 - Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 2 w Wieluniu
Dodano: 2016-06-03 - Nr postepowania 88/ZP/16. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na kompleksową usługę żywienia pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2016-05-17 - Przygotowanie i dostawa dwudaniowych obiadów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2016-04-26 - Nr sprawy 18/ZP/16. Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na kompleksową usługę żywienia pacjentów i personelu WSS im. M Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2016-01-25 - Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego żywienia pacjentów w Zduńskowolskim Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o.. Wspólny Słownik Zamówień:55321000-6- usługi przygotowywania posiłków, 55520000-1 - usługi dostarczania posiłków 1589422-9 posiłki szpitalne,
Dodano: 2016-01-13 - Świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych oraz ich dystrybucja na poszczególne oddziały szpitalne.
Dodano: 2015-12-10