Przetargi.pl
SP3/ZP/271/01/12 - Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli dla uczniów klas I-III szkół podstawowych w Ząbkach w ramach realizacji projektu Indywidualizacja sposobem na rozwój

Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Kościelna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 487 52 08 , fax. 22 435 91 29
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach
    ul. Kościelna 2 2
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 22 487 52 08, fax. 22 435 91 29
    REGON: 14243056100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3zabki.bipszkola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SP3/ZP/271/01/12 - Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli dla uczniów klas I-III szkół podstawowych w Ząbkach w ramach realizacji projektu Indywidualizacja sposobem na rozwój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania: 1) Zadanie nr 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych. 2) Zadanie nr 2 - Dostawa sprzętu multimedialnego. 3) Zadanie nr 3 - Dostawa mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący: 1) załącznik nr 1a dla zadania nr 1, 2) załącznik nr 1b dla zadania nr 2, 3) załącznik nr 1c dla zadania nr 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga zabezpieczenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3zabki.bipszkola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach