Przetargi.pl
Ślusarz

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Żeromskiego 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6150395 , fax. 087 6150395
  • Data zamieszczenia: 2014-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Żeromskiego 18 18
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6150395, fax. 087 6150395
    REGON: 51143398200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.goldap.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ślusarz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. /Ślusarz/ dla 20 osób bezrobotnych. 2.Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych, przygotowujących do pracy w zawodzie ślusarza. 3.Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o rozporządzenie MPiPS z dnia 22 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy /Dz. U. z 2014, poz. 667/ i uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.kwalifikacje.praca.gov.pl. 4.Program szkolenia 1) Trasowanie i narzędzia traserskie, 2) Cięcie blach, prętów, kształtowników, 3) Piłowanie powierzchni płaskich, 4) Piłowanie powierzchni kształtowych, 5) Wiercenie i pogłębianie otworów, 6) Gwintowanie za pomocą narzynki i gwintowników, 7) Połączenia rozłączne i nierozłączne, 8) Obróbka plastyczna i cieplna stali, 9) BHP i ppoż w pracach ślusarskich. 5. Miejsce realizacji szkolenia: miasto Gołdap. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 100 godzin zegarowych, w tym: zajęcia teoretyczne 20 godz., zajęcia praktyczne 80 godz. 7. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę, licząca średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 8. Szkolenie ma zostać przeprowadzone w formie kursu, według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia powinny odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty, w kolejno następujących po sobie dniach. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. 9. Dopuszcza się prowadzenie zajęć praktycznych w dwóch grupach szkoleniowych. 10. Pomieszczenia, w których będą odbywały się zajęcia muszą być zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy i wyposażone w pomoce dydaktyczne dostosowane do szkolenia objętego zamówieniem. 11. W preliminarzu kosztów szkolenia należy ująć zakup wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zajęć praktycznych i teoretycznych. 12. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi, program szkolenia i harmonogram zajęć oraz niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne adekwatne do treści szkolenia, tj. do zajęć teoretycznych: co najmniej jeden podręcznik lub skrypt szkoleniowy w wersji drukowanej - minimum zbindowany, zeszyt zawierający co najmniej 32 kartki, długopis, do zajęć praktycznych zapewni odzież ochronną tj. buty z okutym noskiem, spodnie, bluzę oraz rękawice robocze. Materiały szkoleniowe i dydaktyczne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi na początku szkolenia, za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia jego własność. 13. Po ukończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzyma 1) zaświadczenie ukończenia kursu zgodnie z wzorem z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. /Dz. U. z 2012 r. poz. 186, z późn. zm./ w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wraz z suplementem obejmującym: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.goldap.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach