Przetargi.pl
Serwisowanie 167 zestawów komputerowych z dostępem do Internetu, stanowiących własność Gminy Miasto Świdnica, w mieszkaniach Beneficjentów Ostatecznych (BO) na terenie miasta Świdnicy, użyczonych Beneficjentom Ostatecznym w ramach projektu - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica, współfinansowanego ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisowanie 167 zestawów komputerowych z dostępem do Internetu, stanowiących własność Gminy Miasto Świdnica, w mieszkaniach Beneficjentów Ostatecznych (BO) na terenie miasta Świdnicy, użyczonych Beneficjentom Ostatecznym w ramach projektu - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica, współfinansowanego ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania użyczonych Beneficjentom Ostatecznym (BO) 167 zestawów komputerowych wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym i oprogramowaniem, tj.: -162 zestawów HP Compaq 6005 Pro wraz z monitorem HP LCD LE 1901w 19, zakupionych w 2010 r. z oprogramowaniem Windows Vista Home Basic PL, ESET NOD32 AV Bussines Edition Client, program filtrujący Cenzor, pakiet biurowy Open Office PL, -5 zestawów HP Compaq 6305 Pro MT wraz z monitorem HP LCD P2012 19cali TN, zakupionych w 2013 r. Windows 7 Pro PL, ESET NOD32 AV Bussines Edition Client, program filtrujący Cenzor, pakiet biurowy Open Office PL. podłączonych do szerokopasmowego Internetu, prędkość pobieranych danych 2 Mb-s, prędkość wysyłanych danych 256 Kb-s. 2.Usługa serwisowania ma na celu utrzymywanie w sprawności zestawów komputerowych i obejmuje serwis sprzętu komputerowego, serwis oprogramowania i serwis Internetu. 3.Serwis sprzętu komputerowego obejmuje czynności: a)przegląd i konserwację zestawów komputerowych, tj. między innymi (fizyczne) sprawdzenie funkcjonowania zestawu u BO, przeprowadzenie testów umożliwiających wykrycie ewentualnych wad sprzętu komputerowego, b)usuwanie awarii, które nie wymagają wymiany części w ciągu 72 godzin od ich zgłoszenia. Natomiast awarie wymagające wymiany części - Wykonawca usuwa po otrzymaniu części od Zamawiającego. 4.Serwis oprogramowania obejmuje czynności: a)przegląd u BO zainstalowanego oprogramowania, poprawności jego funkcjonowania, sprawdzenie zainstalowanego oprogramowania i plików pod względem legalności, usuwanie zbędnych plików i aplikacji, b)naprawę powstałych błędów w funkcjonowaniu oprogramowania, reinstalację oprogramowania, c)instalację aktualizacji zainstalowanego oprogramowania. 5.Serwis Internetu obejmuje czynności: a)przegląd funkcjonowania Internetu u BO (szybkość przesyłu danych, przerwy w dostępie do sieci, weryfikacja przeglądanych treści i stron internetowych) - w trakcie wizyt serwisowych u BO, b)zgłaszanie ewentualnych problemów i błędów w dostępie do Internetu dostawcy usług internetowych. 6.W terminie do 01.12.2014 r. wykonawca dokona przeglądu 167 zestawów komputerowych i oprogramowania oraz funkcjonowania Internetu. Z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca sporządzi dla Zamawiającego protokół, w którym ujęte będą nieprawidłowości i problemy stwierdzone podczas przeglądu wraz z propozycjami ich rozwiązania. Protokół z przeglądu zostanie przekazany Zamawiającemu do 11.12.2014 r. 7.Miejscem wykonania przedmiotu umowy są gospodarstwa domowe BO, objęte Projektem, na terenie Gminy Miasto Świdnica, których adresy zostaną udostępnione Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 8.W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia możliwości zgłaszania awarii, usterek funkcjonowania zestawów komputerowych, oprogramowania i Internetu w dni robocze w godzinach od 9:00 do 16:00: -telefon :, -e-mail :, 2)prowadzenia Ewidencji awarii, w której będzie odnotowywał zgłaszane przez BO i-lub Zamawiającego awarie sprzętu komputerowego, oprogramowania i Internetu. Ewidencja awarii prowadzona według kolejności zgłoszeń zawiera dane: imię, nazwisko i adres BO zgłaszającego awarię, numer zestawu komputerowego, datę i godzinę przyjęcia zgłoszenia oraz datę i godzinę usunięcia awarii. 3)diagnozowania zgłaszanych uszkodzeń: a)określanie przyczyn powstania awarii, b)zakresu awarii i sposobu jej usunięcia (w przypadku, gdy awaria powstała z winy BO i wymaga wymiany części BO ponosi koszt ich zakupu), 4)usuwania awarii w ciągu 72 godzin od ich zgłoszenia - przy liczeniu tego okresu nie bierze się pod uwagę sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku konieczności zakupu części niezbędnej do usunięcia awarii bieg terminu liczy się od momentu przekazania Wykonawcy zamówionych części, 5)prowadzenia wyodrębnionej ewidencji dla poszczególnych zestawów komputerowych użyczonych BO, w której na bieżąco będzie odnotowywał zakup i wymianę części niezbędnych do usunięcia awarii oraz dotyczących ich okresów gwarancji, 6)prowadzenia ewidencji, przygotowania oraz rozliczania kasacji-utylizacji zdemontowanych, niesprawnych części. Dokumenty kasacyjne-utylizacyjne Wykonawca przekaże Zamawiającemu, 7)przeinstalowania i uruchomienia zestawu komputerowego w nowym miejscu, wskazanym przez Zamawiającego w przypadkach zmian adresu - składu osobowego grupy BO, 8)rozliczania części, które zostały wymienione w zestawach komputerowych Wykonawca sporządzać będzie na koniec każdego miesiąca w postaci: Zestawienie części wymienionych w komputerach u BO, zawierającego rubryki: 1) Nazwa części, 2) nr faktury zakupu, data faktury, wystawiającego fakturę (udostępniane przez Zamawiającego), 3) wartość netto, 4) wartość VAT, 5) wartość brutto części, 6) nr ewidencyjny komputera, w którym zamontowano części, 7) okres gwarancji na wymienioną część (od-do). 9.Rozwiązanie zaistniałych problemów może nastąpić w sposób bezpośredni - wizyta serwisanta u BO lub, jeżeli będzie to możliwe, w sposób zdalny: a)jeżeli usunięcie awarii wymaga wymiany części, naprawa może być dokonana po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego, w takim przypadku Wykonawca każdorazowo będzie informował Zamawiającego e-mailem na adres a.pietras@um.swidnica.pl o konieczności dokonania wymiany danej części - z podaniem opisu awarii, z określeniem jej przyczyny i nazwy części (oznaczenia i symboliki umożliwiających w sposób jednoznaczny jej identyfikację), b)Zamawiający akceptując konieczność zakupu części zamiennych dokona ich zakupu i protokólarnie przekaże je Wykonawcy. 10.Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, 72.26.50.00-0Usługi w zakresie konfiguracji oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 500 zł (słownie: pięćset złotych). 2.Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania oferty, tj. przed 12.12.2013 r. przed godz. 09:00. 3.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z tym, że wadium złożone w: a)pieniądzu: należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. I Oddział w Świdnicy nr 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724; kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b)gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 45 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku, gdy Wykonawca: -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, c)innej niż pieniądz formie: należy złożyć w kasie Zamawiającego jako depozyt za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania oferty. 4.W przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji-poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Do oferty należy dołączyć potwierdzenie realizacji przelewu lub oryginał złożenia depozytu. 6.Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania z ofertą, przy czym bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt 10. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach