Przetargi.pl
Serwis oprogramowania aplikacyjnego Infomedika do obsługi tzw.”części szarej” (m.in. księgowość, magazyny, kadry, płace)

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 489 742 , fax. 746 489 746
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
    ul. Sokołowskiego 4
    58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 746 489 742, fax. 746 489 746
    REGON: 89004744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdrowie.walbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis oprogramowania aplikacyjnego Infomedika do obsługi tzw.”części szarej” (m.in. księgowość, magazyny, kadry, płace)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowe wymagania i opis zakresu przedmiotu zamówienia I. Zakres obsługi Oprogramowania Aplikacyjnego: 1. Usługi serwisowe wykonywane bez limitu godzin serwisowych: 1) udzielanie z Konsultacji; 2) gotowość do świadczenia usług serwisowych, z gwarantowanym czasem przystąpienia do wykonywania przyjętych do realizacji prac w ciągu 1 dnia roboczego od chwili otrzymania zlecenia. 3) udzielanie pomocy technicznej oraz wykonywanie zleconych przez Zamawiającego, drobnych prac programistycznych, prac instalacyjnych, konfiguracyjnych, diagnostycznych lub instruktarzowych, w zakresie związanym z obsługą i administrowaniem Oprogramowania Aplikacyjnego, w siedzibie Zamawiającego, Wykonawcy lub Autoryzowanego Przedstawiciela Serwisowego Wykonawcy, w tym: a) przygotowanie środowiska testowego i baz testowych do aktualizacji bazy danych Oprogramowania Aplikacyjnego i Oprogramowania Aplikacyjnego, b) aktualizacja bazy danych Oprogramowania Aplikacyjnego, c) aktualizacja Oprogramowania Aplikacyjnego oraz modyfikacja konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego wymagana przeprowadzoną aktualizacją (w tym formularze, szablony wydruków, raporty i zestawienia), d) przekazanie informacji na temat Nowych Funkcji i zmian wprowadzonych w nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, e) przywrócenie pracy Oprogramowania Aplikacyjnego w sytuacji Awarii, przy pomocy narzędzi Oprogramowania Systemowego i Bazodanowego, udostępnionego przez Zamawiającego, f) udzielanie pomocy w zakresie obsługi i administrowania Oprogramowania Aplikacyjnego, g) modyfikacja parametrów pracy Oprogramowania Aplikacyjnego poprzez moduł administracyjny, h) analiza zgłoszeń użytkowników dotyczących pracy Oprogramowania Aplikacyjnego oraz wprowadzanych danych w Oprogramowaniu Aplikacyjnym, i) usuwanie błędnie wprowadzonych przez użytkowników danych – z poziomu bazy danych, na podstawie pisemnego zlecenia, j) poprawa błędnie wprowadzonych przez użytkowników danych – z poziomu bazy danych, na podstawie pisemnego zlecenia, k) pomoc przy generowaniu raportów statystycznych / rozliczeniowych, l) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego. m) odtwarzanie zgromadzonych w Oprogramowaniu Aplikacyjnym danych, na podstawie danych archiwalnych poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego (Zamawiający jest odpowiedzialny za wykonywanie kopii baz danych i sprawdzenie poprawności ich odtworzenia na odpowiednich nośnikach, n) pomoc w generowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. Ministerstwo Finansów, Urząd Skarbowy, Organ Założycielski, Narodowy Fundusz Zdrowia, Wydział Zdrowia, urzędy, banki itp.), o) konfiguracja Oprogramowania Aplikacyjnego na potrzeby nowych wymagań sprawozdawczych do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. Ministerstwo Finansów, Urząd Skarbowy, Organ Założycielski, Narodowy Fundusz Zdrowia, Wydział Zdrowia, urzędy, banki itp.) p) instalacja i konfiguracja nowych Funkcji, Funkcjonalności i Modułów Oprogramowania Aplikacyjnego, q) tworzenie i wprowadzanie zmian w dodatkowych wydrukach, raportach i zestawieniach, r) prowadzenie szkoleń dla personelu zamawiającego. II. Sposób realizacji usług 1. Usługi serwisowe realizowane będą w Dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku włącznie, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 16:00. 2. Usługi serwisowe, będą realizowane w odpowiedzi na pisemne zlecenie przedstawione przez wskazane przez Zamawiającego osoby. 3. Usługi wykonywane będą w pomieszczeniach Zamawiającego lub za pomocą zdalnego szyfrowanego dostępu. 4. W przypadku usług serwisowych wykonywanych w ramach dodatkowo wykupionych godzin serwisowych: 1) Zrealizowane godziny serwisowe, dla prac wykonywanych za pomocą zdalnego dostępu, w siedzibie Wykonawcy lub Autoryzowanego Przedstawiciela Serwisowego Wykonawcy, będą rozliczane z dokładnością do pełnej godziny, zaokrąglając w górę do pełnej godziny, nie mniej niż 1 godzina dla zlecenia. 2) Zrealizowane godziny serwisowe, dla prac realizowanych w siedzibie Zamawiającego (tzw. Wizyty serwisowe), będą rozliczane z dokładnością do pełnej godziny, zaokrąglając w górę do pełnej godziny, nie mniej niż 6 godzin dla zlecenia. 5. W przypadku zgłoszenia drobnych prac programistycznych – Modyfikacji – w terminie 15 dni roboczych (czas reakcji) Wykonawca określi możliwość ich realizacji, a w ciągu 30 dni roboczych dokona oceny rodzaju zleconych prac, opracuje wstępny projekt, sporządzi jego wycenę i zaproponuje czas realizacji prac. III. Sposób dokonywania zgłoszeń 1. Zgłaszanie / zamawianie usług serwisowych odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Systemu Obsługi Zgłoszeń Wykonawcy a w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na w/w witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia (z zastrzeżeniem niezwłocznego potwierdzenia zgłoszenia poprzez witrynę internetową Systemu Obsługi Zgłoszeń) lub telefonicznie bądź mailowo. 2. w przypadku, gdy formularz zgłoszenia zostanie przyjęty przez Wykonawcę: - w godzinach pomiędzy 08:00 a 16.00 dnia roboczego – traktowane jest jak przyjęte danego dnia roboczego; - w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego – traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego; - w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 danego dnia roboczego; - w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego; 3. Wykonawca zobowiązany jest do przesyłania cotygodniowych raportów z wykonanych prac w każdy pierwszy dzień roboczy do poprzedniego tygodnia z uwzględnieniem nazwiska zlecającego, szczegółowo wykonanych czynności, czasu trwania na adres mailowy podany w umowie. IV. Posiadane licencje Infomedica Asseco. Nazwa modułu/zakres funkcjonalny Ilości Obsługa finansów i księgowości Open Obsługa sprzedaży Open Obsługa zakupów Open Wycena kosztów normatywnych świadczeń 5 Obsługa i rozliczanie kosztów 5 Obsługa zamówień wewnętrznych Open Obsługa zamówień i przetargów 5 Obsługa środków trwałych 5 Obsługa wyposażenia Open Obsługa Kadr Open Ewidencja czasu pracy Open RCP- interfejs komunikacji z rozwiązaniami zewnętrznymi 1 Obsługa płac Open Obsługa stanowiska kasowego 8 Obsługa budżetowania 5 Obsługa magazynów Open Obsługa usług komercyjnych Open Ewidencja Aparatury Medycznej 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 4 000,00 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Konto bankowe: Santander Bank Polska S.A O/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669) Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona, jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Informacje dodatkowe: • Wadium należy wnieść przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. • W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Santander Bank Polska S.A. O/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. • W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, kopię dokumentu należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego – Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia opisując w następujący sposób : <NAZWA WYKONAWCY I JEGO ADRES > <NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO I JEGO ADRES > wadium w <TRYB PRZETARGU> na <NAZWA (TYTUŁ) POSTĘPOWANIA> nie otwierać przed <DATA I GODZINA OTWARCIA OFERT> Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust.1-4 Pzp, Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Wadium wniesione na podstawie art. 45 ust. 6 ustawy pzp w innej formie niż pieniądzu, winno zawierać, niebudzące wątpliwości interpretacyjnych zapisy dotyczące wypłaty i zatrzymania wadium przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to przesłanek zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, poprzez wyszczególnienie w zapisach wszystkich przypadków umożliwiających zatrzymanie Zamawiającemu wadium i jego bezwarunkowej wypłaty, po spełnieniu któregokolwiek z warunków określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostać wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach