Przetargi.pl
Zakup licencji oraz usługi wdrożenia systemu do budżetowania, kontroli i sporządzania wielowymiarowych analiz danych wraz z przeniesieniem istniejących kostek w systemie TETA BI

UNIWERSYTET WROCŁAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, Plac Uniwersytecki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713752004
  • Data zamieszczenia: 2022-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
    Plac Uniwersytecki 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713752004
    REGON: 000001301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup licencji oraz usługi wdrożenia systemu do budżetowania, kontroli i sporządzania wielowymiarowych analiz danych wraz z przeniesieniem istniejących kostek w systemie TETA BI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji oraz usługi wdrożenia systemu do budżetowania, kontroli i sporządzania wielowymiarowych analiz danych pochodzących z systemów dziedzinowych Zamawiającego wraz z przeniesieniem istniejących kostek w systemie TETA BI. Przedmiot umowy będzie realizowany w Etapach:1.1. Etap I: udzielenie Zamawiającemu przez Wykonawcę licencji na korzystanie z Oprogramowania („Licencja na Oprogramowanie”) i na korzystanie z Dokumentacji („Licencja na Dokumentację”). Licencja na Oprogramowanie oraz Licencja na Dokumentację będą zwane łącznie w dalszej części Umowy „Licencją”.1.2. Etap II: Wykonanie analizy przedwdrożeniowej i usługa wdrożenia Systemu do budżetowania i sporządzania wielowymiarowych analiz danych pochodzących z dziedzinowych systemów Zamawiającego wraz z przeniesieniem istniejących kostek w systemie TETA BI oraz szkolenia dla pracowników Zamawiającego (Administratorów) w oparciu o scenariusze testowe przygotowane przez Zamawiającego na podstawie faktycznych procesów merytorycznych związanych z używaniem wdrożonego Systemu w wymiarze 24 godzin zegarowych1.3. Etap III: Asysta techniczna – 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Etapu II1.4. Etap IV dodatkowy - Asysta merytoryczna – dodatkowe godziny wsparcia Zamawiającego w ilości do 60 roboczogodzin w realizacji procesów merytorycznych. 2. Zamawiający wymaga, aby system miał bazę danych w technologii bazodanowej Oracle 19c posiadanej przez Zamawiającego. Zamawiający dba o jednorodność środowiska bazodanowego celem redukcji kosztów związanych z posiadaniem heterogenicznego środowiska bazodanowego, zapewnienia tożsamych kompetencji pracowników IT (zastępstwa) i optymalnego wykorzystania zasobów i czasu pracy pracowników. Produkt Wykonawcy musi spełniać oczekiwania Zamawiającego w tym zakresie. 3. Szczegółowe wymagania, co do funkcjonalności systemu zostały określone w Załączniku nr 3 do SWZ - Zakres funkcjonalny Oprogramowana - Opis przedmiotu zamówienia.Zamawiający wymaga, aby System spełniał wszystkie funkcjonalności wymienione w OPZ. Zamawiający informuje, że System ma posiadać te funkcjonalności w standardzie (czyli być gotowe, działa w gotowym Oprogramowaniu i nie wymaga dodatkowych prac programistycznych) bądź też będą dostępne poprzez programowanie na etapie wdrożenia Systemu.Powyższe gotowe funkcjonalności Oprogramowania będą punktowane w kryterium oceny ofert.4. Szczegółowe zasady i warunki realizacji zamówienia oraz płatności zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ Wzór umowy z załącznikami (Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych).5. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie jej pod względem zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia ceny oferowanej usługi zgodnie z kalkulacją cenową przedstawioną w Załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy oraz do odpowiedniego wypełnienia Załącznika nr 3 do SWZ - Zakres funkcjonalny Oprogramowana - Opis przedmiotu zamówienia.6. Termin trwania umowy: Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w następujących terminach i etapach w zakresie:Etap I - Udzielenia Licencji – 14 dni od daty zawarcia Umowy Etap II – Wykonanie analizy przedwdrożeniowej i usługa wdrożenia Systemu do budżetowania i sporządzania wielowymiarowych analiz danych pochodzących z dziedzinowych systemów Zamawiającego wraz z przeniesieniem istniejących kostek w systemie TETA BI i przeprowadzenie szkoleń – 7 miesięcy od daty zawarcia UmowyEtap III - Asysta Techniczna – 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru KońcowegoEtap IV dodatkowy - Asysta merytoryczna – do 60 roboczogodzin w ciągu 180 dni od daty pierwszego zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby asysty zgodnie z postanowieniem § 2 ust. 3.3 Umowy7. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu:1.1.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na postawie art. 108 ust. 1 uPzp1.1.2. Ponadto, z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 109 ust. 1 pkt 4, 7, 8 i 101.1.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymDziałalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej,1.2.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na integracji systemu/ów klasy ERP z systemem/mi bazodanowym/i w zakresie wymiany danych.Legenda:Okres wyrażony w latach, o których mowa w ust. 1.2.4.1 powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.Jedna usługa oznacza usługę wykonaną na podstawie jednej umowy.Przez integrację Zamawiający rozumie zespolenie systemów w zakresie wzajemnej możliwości wymiany danych (dwukierunkowa wymiana danych).1.2.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającymi co najmniej wskazane doświadczenie i kwalifikacje:Analityk systemowy (1 osoba), która posiada min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie integracji systemów klasy ERP, tworzenia budżetów oraz budowy kostek obliczeniowych.Legenda:W przypadku liczenia doświadczenia zawodowego u ww. osoby (liczone w miesiącach), Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie okresy odbytego doświadczenia w kolejno następujących po sobie miesiącach. Nakładający się okres nie będzie brany pod uwagę – nie będzie liczony.Zastrzega się, że Strony w trakcie realizacji umowy, na każdym jej etapie oraz w każdej formie komunikują się w języku polskim, przy czym dopuszcza się używanie w oświadczeniach, ofertach oraz innych dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7 października 1999 roku o języku polskim (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 672)Wykonawca w toku realizacji Umowy zobowiązany jest do komunikowania się z Zamawiającym wyłącznie w języku polskim – wymóg ten dotyczy wszelkich środków porozumiewania się pomiędzy Stronami oraz osobami, którymi posługuje się Wykonawca przy wykonaniu zamówienia, w szczególności - jeżeli osoby wchodzące w skład Zespołu Wykonawcy, przypisane do ww. ról i wskazane przez Wykonawcę w wykazie załączonym do Oferty lub inne osoby, którymi posługuje się Wykonawca przy realizacji zamówienia, w tym osoby wyznaczone do kontaktu z Zamawiającym nie posługują się językiem polskim w stopniu biegłym, przy czym przez biegłą znajomość języka rozumie się posługiwanie się językiem polskim jako językiem ojczystym lub też znajomość tego języka na poziomie C2 zgodnie ze skalą biegłości językowej określoną przez Radę Europy – wówczas we wszelkich kontaktach pomiędzy tymi osobami a Zamawiającym, Wykonawca zobowiązany jest – na własny koszt - do zapewnienia udziału tłumacza z języka, którym posługuje się dana osoba na język polski.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunek:2.1. Określony w pkt 1.2.4 za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni wymagany warunek samodzielnie lub łącznie z Wykonawcami.2.2. Zgodnie z art. 117 ust. 3 w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji, doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Zgodnie z art. 116 ust. 1 uPzp, oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.4.1. W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby może w odniesieniu do warunku określonego w ppkt 1.2.4 powyżej spełnić go samodzielnie lub spełnić go łącznie z Wykonawcą.4.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.2.4 uPzp, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy (zgodnie z katalogiem dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VII SWZ dot. podstaw wykluczenia).6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziałuw postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziałuw postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziałuw postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach