Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Namysłowska 8
50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
REGON: 022287361 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa serwisowa, wsparcie, aktualizacja oprogramowania OTAGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej Programu, eksploatowanego przez jednostki organizacyjne Gminy Wrocław: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu oraz Urząd Miejski we Wrocławiu, złożonego z Podsystemów (wykaz Podsystemów eksploatowanych przez każdą z ww. jednostek organizacyjnych Zamawiającego określony został w Załączniku nr 9 do Umowy), na które składają się następujące usługi wykonywane/świadczone w sposób i na warunkach określonych w Umowie:a) wykonywanie i przesyłanie aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Programu opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”, skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach, zgodnie z zasadami wskazanymi w Załączniku nr 2 do Umowy,b) rozwój Programu na zlecenie Zamawiającego, który polegać będzie na wykonywaniu i dostarczaniu Zamawiającemu Modyfikacji Programu wynikających z wymagań Zamawiającego zgodnie z zamówieniami Zamawiającego składanymi w okresie obowiązywania Umowy w ilości nie przekraczającej rocznie łącznie 150 Roboczogodzin, zgodnie z zasadami wskazanymi w Załączniku nr 3 do Umowy.c) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) oraz świadczenie konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Programu w sposób i na warunkach określonych w Załączniku nr 4 do Umowy,d) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego Błędów Podsystemów Programu ujawnionych podczas ich eksploatacji, poprzez wykonywanie i przesyłanie Poprawek lub ich zdalne usuwanie bezpośrednio w Podsystemach zainstalowanych na Platformie Informatycznej Zamawiającego, na warunkach określonych w Załączniku nr 5 do Umowy;e) przesyłanie Poprawek wykonanych w związku ze zgłoszeniami innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją),f) wykonanie i przesyłanie Nowych Wersji Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę, a także udzielenie licencji na Nowe Wersje Podsystemów w przypadku gdy dla tych Nowych Wersji Podsystemów zgodnie ze wskazaniem Wykonawcy zajdzie konieczność udzielenia licencji na warunkach określonych w Załączniku nr 14 do Umowy,g) wykonanie i przesyłanie Wersji Zrefaktoryzowanych Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę,h) udostępnianie przez okres obowiązywania Umowy ujednoliconych (tj. uwzględniających wszystkie dokonywane zmiany) wersji Dokumentacji zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa techniczna i informatyczna systemu komputerowego, jednostek komputerowych i serwerów Oddziału Terenowego we Wrocławiu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
Dodano: 2024-03-19 - Obsługa serwisowa, wsparcie, aktualizacja oprogramowania OTAGO
Dodano: 2023-12-12 - „Świadczenie usług informatycznych w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2023-05-16 - Wykonanie i wdrożenie Muzeum Cyfrowego dla Muzeum Narodowego we Wrocławiu wraz z przeszkoleniem
Dodano: 2023-03-27 - BusMan – przedłużenie wsparcia serwisowego
Dodano: 2023-03-24 - Obsługa serwisowa, wsparcie, aktualizacja oprogramowania OTAGO
Dodano: 2023-01-10 - Zakup licencji oraz usługi wdrożenia systemu do budżetowania, kontroli i sporządzania wielowymiarowych analiz danych wraz z przeniesieniem istniejących kostek w systemie TETA BI
Dodano: 2022-11-24 - Dostawa, wdrożenie i integracja systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
Dodano: 2021-02-01 - Usługa nadzoru autorskiego systemów finansowo-księgowych SFINKS, SETER, SETIN i DEPOZYTY
Dodano: 2021-01-11 - Objęcie opieką autorską i asystą techniczną oraz zapewnienie usługi hostingu posiadanego przez gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz oprogramowania Kadry i Płace
Dodano: 2020-12-22