Przetargi.pl
Obsługa techniczna i informatyczna systemu komputerowego, jednostek komputerowych i serwerów Oddziału Terenowego we Wrocławiu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, Mińska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
    Mińska 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 367849538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa techniczna i informatyczna systemu komputerowego, jednostek komputerowych i serwerów Oddziału Terenowego we Wrocławiu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna systemów komputerowych Windows 7, 8, 8.1, 10, 11 oraz nowsze Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu w następujących lokalizacjach:1. Siedzibie Oddziału Terenowego we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60,2. Siedzibie Archiwum Zakładowym we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4,3. Siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2, 4. Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199,5. Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28,6. Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich 15.Na zamówienie składają się usługi podstawowe – oraz opcjonalnie usługi ponadpodstawowe Zakres:W ramach usług podstawowych - obsługi technicznej będą wykonywane następujące czynności:Usuwanie awarii: serwerów, stacji roboczych, drukarek, ups-ów, elementów fizycznych i logicznych sieci komputerowejstała gotowość serwisowa od godziny 7:oo do godziny 16:oo konieczność przebywania osób uprawnionych ze strony usługodawcy przez czas wskazany w ofercie nie krócej niż 9 godzin dziennie (w dniach pracy Zamawiającego) Osoby te będą pełniły funkcję obsługi technicznej (HelpDesk) dla pracowników Zamawiającego, bezpośrednio w siedzibie Oddziału Terenowego przy ul. Mińskiej 60 oraz zdalnie dla Sekcji Zamiejscowych. W razie braku możliwości zdalnego wsparcia dla Sekcji Zamiejscowej wymagane będzie wykonanie jej bezpośrednio w jej siedzibie, jednak z zachowaniem świadczenia w tym czasie stacjonarnego dyżuru informatycznego w siedzibie Oddziału Terenowego, Czas przebywania osób uprawnionych ze strony usługodawcy w siedzibie Oddziału może zostać wydłużony w przypadku zwiększonego zapotrzebowania Oddziału (sytuacje awaryjne, wdrożenia itp.) za dodatkową opłatą w ramach limitu godzin ponadpodstawowych. Maksymalna liczba opcjonalnych ponadpodstawowych zleconych usług w trakcie trwania umowy nie przekroczy 300 godzin.Przeprowadzanie okresowych przeglądów, napraw sprzętu oraz oprogramowania serwerów i stacji roboczych w siedzibie Oddziału terenowego, Archiwum Zakładowego i każdej z Sekcji Zamiejscowych. W zakresie tych konserwacji przeprowadzone zostaną między innymi następujące czynności:Kontrola oprogramowaniem diagnostycznym,Analiza zebranych danych w trakcie testów, interpretacja wyników, ocena stanu, działania zapobiegawcze, wnioski i zalecenia,Diagnostyka działania komputera i innych urządzeńWykonywanie prac instalacyjnych i konfiguracyjnych w ramach, których będą wykonywane między innymi następujące czynności:Dostrojenie parametrów sprzętu komputerowego,Instalacje i konfiguracje: stacji roboczych, serwerów, urządzeń aktywnych sieci zgodnie z zaleceniami Zamawiającego,Logiczna konfiguracja wydruków sieciowych w tym z wykorzystaniem oprogramowania Page Scope Enterprise Suite firmy Konica Minolta lub innego oprogramowania z funkcją wydruku podążającego,Instalacje i konfiguracjeKonfiguracja drukarek laserowych urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania związanego z Dostrajanie parametrów urządzeń sieciowych, m.in. switchWykonywanie prac związanych z obsługą i administracją systemów operacyjnych, w szczególności Windows 7/10/11 i nowsze.Parametryzacja systemów operacyjnych w zależności od warunków pracy systemu,Wgrywanie (oraz w razie potrzeby wycofywanie) poprawek systemowych,Obserwacja parametrów pracy systemów i wprowadzanie zmian przed awaryjnych,Konfiguracja i kontrola poprawności działania kopii bezpieczeństwa maszyn wirtualnych realizowanych za pomocą Veam Backup and Replication oraz kopii bezpieczeństwa MS Windows.Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego (komputerów, laptopów, drukarek, monitorów, skanerów) będących na wyposażeniu użytkowników we wszystkich lokalizacjach wraz z przypisaniem sprzętu użytkownikowi. Czynności konserwacyjne sprzętu komputerowego (czyszczenie)Usługi ponadpodstawowe: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP to jest zastrzega możliwość zamówienia usług, które mają być świadczone poza pełnieniem codziennego dyżuru przez 9 godzin dziennie. Skorzystanie z opcji może nastąpić w przypadku: konieczności aktualizacji systemu operacyjnego (update, downgrade), na którym funkcjonuje serwer aplikacyjny,konieczności aktualizacji serwera (update, upgrade),konieczności rekonfiguracji serwerów oraz systemów operacyjnych zgodnie z najlepszymi praktykami i zalecaniami producenta oprogramowania,konieczności rekonfiguracji systemów operacyjnych wynikającą z potrzeby zwiększenia wydajności systemu, odporności na awarię, zapotrzebowania na większą przestrzeń danych, m.in. z powodu zwiększenia skali użycia systemów,konieczności instalacji nowego sprzętupotrzeby przeniesienia lokalizacji urządzeń strategicznych,zmiany operatora sieci przesyłowych,usuwania ponadnormatywnych awarii, usterek, które wymagają natychmiastowego usunięcia.U
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:11.1 nie podlegają wykluczeniu - obligatoryjne przesłanki wykluczenia art. 108 ust. 1 ustawy PZP, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz fakultatywne przesłanki z art. 109 ust.1 pkt 4, 8, 9, 10 ustawy PZPoraz11.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu - dotyczące:11.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;11.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;11.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowejNiniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przed-miotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00złW przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonaw-ców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli każdy z wykonawców spełni warunek samodziel-nie. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym ubezpieczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym ubezpieczeniem;11.2.4 zdolności technicznej lub zawodowejNiniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:11.2.4.1 w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał, a w przypadku świadczeń ciągłych wykonuje co najmniej dwie usługi realizowane na rzecz instytucji publicznych – co najmniej dwóch, przez nieprzerwany okres przynajmniej 24 miesięcy każda, polegające na obsłudze technicznej systemu komputerowego, obejmującego co najmniej 50 stanowisk komputerowych- każda usługa, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Uwaga: nieprzerwane usługi realizowane w sposób ciągły, na podstawie więcej niż jednej umowy, na tym samym obiekcie, u tego samego podmiotu zamawiającego - będą uznane za jedną dłuższą usługę o okresie trwania wynikającym ze zsumowania okresów ich obowiązywania.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług winien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.11.2.4.2 dysponuje co najmniej dwoma osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia w zakresie usług bezpośredniej obsługi technicznej HelpDesk (pełnienia dyżurów) oraz obsługi i administracji systemów operacyjnych, zatrudnionymi na umowę o pracę (osoba Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą zostanie uznana za osobę spełniającą ten warunek o ile osobiście będzie świadczyła usługę) posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:11.2.4.2.1 W zakresie kwalifikacji osób wymagane jest:11.2.4.2.1.1 ukończenie co najmniej przez dwie osoby, które będą wykonywać usługi obsługi i administracji systemów operacyjnych, szkolenia w zakresie administrowania serwerami Windows 2012 lub nowszym systememOraz11.2.4.2.1.2 posiadanie przez co najmniej dwie osoby które będą wykonywać usługi bezpośredniej obsługi technicznej HelpDesk - pełnienia dyżurów - co najmniej wyksztalcenia średniego technicznego;11.2.4.2.2 W zakresie doświadczenia osób: wymagane jest posiadanie przez co najmniej dwie osoby które będą wykonywać usługi bezpośredniej obsługi technicznej HelpDesk (pełnienia dyżurów) oraz obsługi i administracji systemów operacyjnych co najmniej:• 3-letniego doświadczenia na stanowisku serwisanta sieci komputerowej,• 3-letniego doświadczenia w administracji serwerami MS Windows,• 3-letniego doświadczenie w administrowaniu stacjami roboczymi MS Windows.11.3 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.11.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.11.5 Zasady udostępniania zasobów opisano w ust. 13 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach