Przetargi.pl
„Psi wybieg w Sercu Szczepina”- etap I, - realizowany w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2018 projekt nr 201.

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 50 00, , fax. 71 323 50 02
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 50 00, , fax. 71 323 50 02
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Psi wybieg w Sercu Szczepina”- etap I, - realizowany w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2018 projekt nr 201.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja etapu I zagospodarowania części zieleńca położonego (na działkach 33/1, 33/2, AM- 6, obręb Stare Miasto) między ul. Szczepińską, ul. Legnicką, ul. Środkową, a ul. Rybacką we Wrocławiu. W ramach etapu I przewidziano budowę psiego wybiegu wraz z elementami małej architektury oraz dostosowanie nowo projektowanych ciągów komunikacyjnych do istniejących alejek w zachodniej części obszaru opracowania. Ogrodzony psi wybieg ma kształt trapezu prostokątnego, przez który na osi wschód - zachód przebiega ścieżka o nawierzchni mineralnej utwardzonej. Przecina ją ukośnie ścieżka wykonana z płyt betonowych w kolorze ciemnoszarym, na której zaprojektowano ławki parkowe i kosze na psie ekskrementy. Obie ścieżki mają szerokość 2m. Przy wejściach na teren psiego wybiegu, po obu stronach ścieżki, zaprojektowano nawierzchnię betonową w kształcie trapezu i trójkąta, na których zlokalizowano regulaminy psiego wybiegu oraz siedziska z prefabrykatów betonowych. Podczas etapu I należy wykonać dwa fragmenty ciągów pieszych o nawierzchni mineralnej utwardzonej o szerokości 1,5 m biegnących wzdłuż ul. Szczepińskiej i Środkowej, zapewniające dostęp komunikacyjny z istniejącego traktu pieszego w zachodniej części opracowania. Oba dojścia zostaną tymczasowo zakończone obrzeżem stalowym. Psi wybieg należy wyposażyć w slalom ze słupków drewnianych, równoważnię drewnianą, płotki do przeskoków oraz zestaw z kłód drewnianych, który został zlokalizowany na podłożu z piasku drobnoziarnistego, którego obrys wyznaczają dwie ścieżki i obrzeże aluminiowe w kształcie łuku. Inwestycja ma na celu wzbogacenie istniejącej przestrzeni o dodatkowe elementy, które będą pełniły funkcję społeczną i wypoczynkową dla okolicznych mieszkańców i ich czworonogów. Wszystkie prace prowadzone na terenie inwestycji muszą być wykonywać sprzętem nie cięższym niż 5,5 tony. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części i obejmuje w szczególności: CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych, CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych, CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni – tj. wykonywanie usług pielęgnacji gwarancyjnej zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych i 00/100). 2. Szczegółowe formy wniesienia wadium określają postanowienia SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oświadczenie o grupie kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) - Załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiotowe zobowiązanie ma być złożone wraz z ofertą i podpisane przez podmiot trzeci. Szczegółowe informacje dla wykonawców, którzy powołują się na zasoby innych podmiotów określają postanowienia SIWZ. 3. Szczegółowe informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określają postanowienia SIWZ 4. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych, w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanych urządzeń równoważnych z wymogami/parametrami/danymi technicznymi zawartymi w dokumentacji przetargowej, Wykonawca składa: a) Zestawienie zaproponowanych przez Wykonawcę urządzeń równoważnych - o ile Wykonawca chce zaproponować sprzęt równoważny (urządzenia – wyposażenia małej architektury), wg Załącznika nr 6 do SIWZ, wraz ze b) Stosownymi dokumentami potwierdzającymi spełnianie wymagań/parametrów określonych przez Zamawiającego, w szczególności: karty techniczne, opisy, rysunki z opisem, etc. zaproponowanych urządzeń równoważnych, z których jasno wynikać będą oferowane parametry urządzeń równoważnych, o których mowa w Rozdziale III pkt 16 i 17 SIWZ. Dokumenty określone powyżej w lit. a) i lit. b) stanowią ścisłą treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 5. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach