Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2014-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
ul. Władysława Łokietka 6 6
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SERWIS 129 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ ZAKUP 9 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH WRAZ Z PODSTAWOWYM OPROGRAMOWANIEM I ICH INSTALACJĄ W RAMACH PROJEKTU PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE LUBIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiot zamówienia obejmuje serwis 129 zestawów komputerowych oraz zakup 9 zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem i ich instalacją w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lubin. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zakup 9 zestawów komputerowych: Dostarczenie, instalacja i uruchomienie 9 kompletów zestawów komputerowych, składających się z komputera stacjonarnego wraz z monitorem i zainstalowanym oprogramowaniem (systemem operacyjnym, pakietem biurowym, przeglądarką internetową, programem zabezpieczającym przed niebezpiecznym oprogramowaniem). Instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych powinny mieć miejsce w lokalach użytkowników końcowych (tj. u wskazanych przez Zamawiającego mieszkańców Gminy Lubin) w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany i posiadać minimum 17 miesięczną gwarancję producenta świadczoną w miejscu instalacji sprzętu. Szczegółowy opis tej części zamówienia wraz z wykazem miejscowości, w których komputery mają zostać zainstalowane zawiera załącznik nr 11 do SIWZ. 2) Serwis 120 zestawów komputerowych: Wykonanie usługi serwisowej dla 20 sztuk zestawów komputerowych zainstalowanych w 19 jednostkach organizacyjnych Urzędu Gminy w Lubinie oraz 100 sztuk zestawów komputerowych przekazanych do użytkowania mieszkańcom Gminy Lubin. Zamawiana usługa ma na celu utrzymanie w sprawności technicznej i funkcjonalnej zainstalowanych zestawów komputerowych poprzez ich nadzór, wykonywanie przeglądów okresowych, wykonywanie bieżących napraw sprzętu nie kwalifikujących się jako naprawy gwarancyjne, a także prowadzenie formalności związanych z obsługą gwarancyjną i ubezpieczeniową tj. obsługą postępowań związanych z likwidacją ewentualnie powstałych szkód prowadzonych w imieniu zamawiającego z firmą ubezpieczeniową, z którą została zawarta umowa oraz wsparcie użytkowników końcowych. Usługa realizowana będzie w miejscu instalacji sprzętu przez okres 17 miesięcy. Szczegółowy opis tej części zamówienia wraz z wykazem miejscowości, w których zainstalowane są komputery zawiera załącznik nr 12 do SIWZ. 3) Serwis 9 zestawów komputerowych: Wykonanie usługi serwisowej dla 9 sztuk zestawów komputerowych zakupionych w ramach niniejszego zamówienia, zainstalowanych i przekazanych do użytkowania mieszkańcom Gminy Lubin. Zamawiana usługa ma na celu utrzymanie w sprawności technicznej i funkcjonalnej zainstalowanych zestawów komputerowych poprzez ich nadzór, wykonywanie przeglądów okresowych, wykonywanie bieżących napraw sprzętu nie kwalifikujących się jako naprawy gwarancyjne, a także prowadzenie formalności związanych z obsługą gwarancyjną i ubezpieczeniową tj. obsługą postępowań związanych z likwidacją ewentualnie powstałych szkód prowadzonych w imieniu zamawiającego z firmą ubezpieczeniową, z którą została zawarta umowa oraz wsparcie użytkowników końcowych. Usługa realizowana będzie w miejscu instalacji sprzętu przez okres 16 miesięcy. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SIWZ. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lubin, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30.09.2015 r., a w szczególności: 1) Zakup 9 zestawów komputerowych: dostawa do siedziby beneficjentów końcowych w terminie do 20 dni od dnia podpisania umowy. 2) Serwis 120 zestawów komputerowych: Termin rozpoczęcia świadczenia usługi ustala się na dzień 1 maja 2014 r. w zakresie pozostałych 119 beneficjentów, u których zainstalowanych jest 120 zestawów komputerowych (tj. 100 rodzin i 19 jednostek gminy), przy czym w przypadku, gdy umowa zostanie zawarta po dniu 1 maja 2014 r. termin rozpoczęcia świadczenia usługi będzie zgodny z datą podpisania umowy. 3) Serwis 9 zestawów komputerowych: Termin rozpoczęcia świadczenia usługi ustala się na dzień podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń związanego z dostawą komputerów, który odbędzie się po dostarczeniu Zamawiającemu: a) kompletu dokumentów koniecznych dla zgodnego z prawem użytkowania przedmiotu zamówienia, tj. licencje (o ile będą wymagane), karty gwarancyjne itp. b) kompletu Protokołów przekazania przedmiotu zamówienia użytkownikom końcowym. Wstępnie planuje się, iż realizacja usługi dla tych beneficjentów rozpocznie się 1 czerwca 2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia ww. usług do dnia 30.09.2015 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAWY I SERWISOWANIA KOMPUTERÓW, LAPTOPÓW, DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, TELEFAKSÓW I KSEROKOPIAREK BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU WSOWL nr sprawy WNP/111/PN/2016 o wartości szacunkowej powyżej 30.000 EURO i poniżej 209.000 EURO
Dodano: 2016-03-01 - Obsługa serwisowa sprzętu komputerowego w 2016 r.
Dodano: 2016-01-25 - Serwis sprzętu komputerowego w gospodarstwach domowych i jednostkach organizacyjnych Gminy w okresie trwałości projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na obszarze Gminy Rudna
Dodano: 2016-01-05 - Serwis sprzętu komputerowego w gospodarstwach domowych i jednostkach organizacyjnych Gminy w okresie trwałości projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na obszarze Gminy Rudna
Dodano: 2015-12-22 - Wykonywanie kompleksowych usług serwisowych sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, niszczarek, kserokopiarek oraz faksów będących na wyposażeniu jednostek prokuratur okręgu świdnickiego
Dodano: 2015-11-24 - Przegląd techniczny, konserwacja, czyszczenie, naprawa i modernizacja sieci komputerowej, wydawanie opinii technicznych dotyczących sieci komputerowej i sprzętu komputerowego dla jednostek administracji ogólnouczelnianej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Dodano: 2015-10-22 - Świadczenie serwisu pogwarancyjnego dla macierzy dyskowej Nexsan i serwera Actina oraz czterech macierzy dyskowych HDS AMS 2100 dla Politechniki Wrocławskiej (2 zadania).
Dodano: 2015-06-23 - Usługi w zakresie napraw sprzętu komputerowego ( komputery, monitory, drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne) w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania ZP-58/WZŻ/2015
Dodano: 2015-06-15 - Usługi w zakresie napraw sprzętu komputerowego ( komputery, monitory, drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne) w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania ZP-51/WZŻ/2015
Dodano: 2015-05-26 - Usługi w zakresie napraw sprzętu komputerowego ( komputery, monitory, drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania ZP-50/WZŻ/2015
Dodano: 2015-05-15