Przetargi.pl
Rozwój infrastruktury sportowej, rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Godowie z budową sali gimnastycznej

Gmina Pawłów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-225 Pawłów, Pawłów 56a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 721 670 , fax. 412 721 679
  • Data zamieszczenia: 2020-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pawłów
    Pawłów 56a
    27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 721 670, fax. 412 721 679
    REGON: 29101058200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pawlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój infrastruktury sportowej, rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Godowie z budową sali gimnastycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Godowie o salę gimnastyczną z zapleczem sanitarnym oraz zagospodarowaniem terenu na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 583 położonej w miejscowości Godów (gmina Pawłów, powiat starachowicki, województwo świętokrzyskie). Istniejący budynek wybudowany został w 1971r., jego rozbudowa nastąpiła zaś w 2008r. Budynek składa się z czterech połączonych brył stanowiących integralną, funkcjonalnie połączoną całość i wyposażony jest w instalację wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacyjną oraz elektryczną. Budynek pełni funkcję Publicznej Szkoły Podstawowej oraz funkcję Przedszkola (przedszkole stanowi jedną salę funkcjonalnie połączoną z całym budynkiem). Zaprojektowana przebudowa dotyczy części pomieszczeń w istniejącej jednokondygnacyjnej części budynku Publicznej Szkoły Podstawowej, w której zlokalizowano jedną salę lekcyjną z sanitariatami dla nauczycieli, stołówkę, kuchnię, zmywalnię, korytarz oraz szatnie. Dostęp do tej części odbywa się bezpośrednio z istniejącej części dwukondygnacyjnej. Przebudowie podlega również kotłownia zlokalizowana w podpiwniczeniu istniejącego budynku. Zaprojektowana rozbudowa dotyczy nowej, dwukondygnacyjnej części budynku od strony południowej, która połączona będzie z istniejącą częścią za pomocą zaprojektowanego łącznika. W nowej części zlokalizowano na parterze trzy sale lekcyjne wraz z sanitariatami dla uczniów. Na poziomie kondygnacji częściowo zagłębionej w terenie (piwnica) zlokalizowano salę gimnastyczną z magazynem, szatniami i sanitariatami dla uczniów oraz nauczycieli w-f, korytarz, punkt przedszkolny wraz z szatnią, pom. socjalnym, wc oraz pomieszczenie porządkowe. Dane techniczne budynku – część zaprojektowana: Powierzchnia zabudowy nowoprojektowanej części budynku - 577,08 m2 Powierzchnia użytkowa nowoprojektowanej części budynku - 726,69 m2 Kubatura nowoprojektowanej części budynku - 4265,79 m3 Publiczna Szkoła Podstawowa po przebudowie i rozbudowie przeznaczona będzie dla 8 oddziałów klas, tj. po 1 klasie z każdego rocznika. W rozbudowywanym budynku zaprojektowano także punkt przedszkolny przeznaczony dla 15 dzieci. Punkt przedszkolny stanowić będzie funkcjonalnie wydzieloną część, połączoną z resztą budynku za pomocą drzwi (nie do stałego użytkowania). Pomieszczenia wyposażone będą w instalację wodno–kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylację, elektryczną, oświetleniową i gazową, wykonane wg projektów branżowych. Pomieszczenia posiadać będą urządzenia i niezbędne wyposażenie potrzebne do prawidłowej ich funkcji użytkowej, zapewniona będzie właściwa przestrzeń manewrowa do korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne. W związku z zaprojektowaną rozbudową i przebudową przewiduje się następujące roboty rozbiórkowe: demontaż drzwi i okna, wykucie bruzd pod projektowane nadproża w ścianach nośnych budynku, rozebranie warstw posadzkowych, pogłębienie posadzki w piwnicy, rozebranie ścian działowych. Wystąpi także konieczność wymiany istniejącego pieca na paliwo stałe na dwa piece gazowe. Zasilenie zaprojektowanych pieców w gaz nastąpi poprzez instalację gazową wewnętrzną w budynku i w gruncie, zgodnie z warunkami technicznymi. Zaprojektowana sala gimnastyczna o wymiarach 12 x 24 m z zapleczem sanitarnym będzie częściowo zagłębiona poniżej poziomu gruntu ze względu na znaczne spadki terenu. W związku z tym istniejący teren wymaga wykonania nowego ukształtowania w celu wykonania dojścia i dojazdu do budynku. Dojście zaprojektowano zgodnie z obowiązującymi przepisami i dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. Element dojścia stanowią schody zewnętrzne. Od strony dojazdu dojście oddzielone będzie murem oporowym. Przy istniejącej części budynku zaprojektowano mur oporowy, który zabezpieczy istniejącą opaskę przy budynku. W związku z zaprojektowaniem nowej niwelety terenu w obrębie dojazdu, przebudowy wymaga istniejące ogrodzenie od wschodniej strony działki. Na terenie działki nr ewid. 583 wzdłuż jezdni drogi gminnej zaprojektowano sześć miejsc postojowych oraz jedno miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych. Wykonanie miejsc postojowych wymaga wykonania części ogrodzenia w nowym miejscu. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz zapoznał się z jego otoczeniem. Uwaga! Przedmiot zamówienia dofinansowany jest:  z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.4 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej” Osi 7 „Sprawne usługi publiczne” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (projekt RPSW.07.04.00-26-0003/18 pn. „Rozwój infrastruktury sportowej, pracowni matematycznych i przyrodniczych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Pawłów”).  przez Ministra Sportu ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – edycja 2019”. Uwaga! Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych przy realizacji niniejszego zamówienia. Wymagania określone w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp zawiera pkt 19.9 SIWZ. Uwaga! Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych: 1. Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF. 2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Uzyskanie pozytywnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Uwaga! Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi min. 3 lata (36 miesięcy). Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert w tym kryterium zawarto w pkt 13.4. SIWZ. Uwaga! Roboty budowane będą się odbywały na obiekcie, który będzie użytkowany jako placówka oświatowa. Ważne! W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Starachowicach 06 8518 0006 2001 0000 0462 0003. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć: Wadium na przetarg pn. „Rozwój infrastruktury sportowej, rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Godowie z budową sali gimnastycznej”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udowadniającego, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W szczególności dokument powinien określać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania określa załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach