Przetargi.pl
Modernizacja bieżni okrężnej 200 m i bieżni prostej 100 m przy Szkole Podstawowej w Połańcu oraz modernizacja boiska wielofunkcyjnego, bieżni okrężnej 200 m i bieżni prostej 100 m przy ZPO w Ruszczy

GMINA POŁANIEC ogłasza przetarg

  • Adres: 28-230 Połaniec, ul. Ruszczańska 27
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA POŁANIEC
    ul. Ruszczańska 27
    28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
    REGON: 830409710
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja bieżni okrężnej 200 m i bieżni prostej 100 m przy Szkole Podstawowej w Połańcu oraz modernizacja boiska wielofunkcyjnego, bieżni okrężnej 200 m i bieżni prostej 100 m przy ZPO w Ruszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji bieżni okrężnej 200 m i bieżni prostej 100 m przy Szkole Podstawowej w Połańcu oraz modernizacji boiska wielofunkcyjnego, bieżni okrężnej 200 m i bieżni prostej 100 m przy Zespole Placówek Oświatowych w Ruszczy.Zadanie obejmuje m.in.: a) na obiekcie sportowym w miejscowości Połaniec:- wykonanie nowej nawierzchni na bieżni (na istniejącej podbudowie),- remont schodów terenowych,- wykonanie odwodnienia liniowego części bieżni, - wykonanie obrzeża bieżni - murek oporowy o dł. około 15 m (zgodnie z zakresem),- wymianę stojaków na rowery,b) na obiekcie sportowym w miejscowości Ruszcza:- wykonanie nowej nawierzchni wraz z podbudową na bieżni, boisku wielofunkcyjnym, skoczni oraz stanowiska do rzutu kulą,- montaż bramek oraz koszów do koszykówki,- przełożenie kostki,- wymianę stojaków na rowery.Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.2. Zamówienie należy wykonać na podstawie: a) Projektu technicznego: - Przebudowa przyszkolnego obiektu sportowego w miejscowości Połaniec. - Przebudowa przyszkolnego obiektu sportowego w miejscowości Ruszcza. b) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB, c) Zakresu rzeczowego robót3. Załączone projekty - stanowią podstawę do oszacowania i wykonania robót. 4. Załączony zakres rzeczowy robót - stanowi jedynie uzupełnienie w/w projektów. 5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB, załącznik.6. Przy boisku szkoły w Ruszczy zamontowane jest oświetlenie boiska natomiast wokół szkoły wykonane są odwierty do pomp ciepła (ogrzewanie budynku szkoły) – przy pracach należy zwrócisz szczególną uwagę aby nie uszkodzić powyższych instalacji.7. Materiał z rozbiórki dachu tj. blacha oraz drewno należy zdemontować i przekazać w miejsce wskazane przez Zamawiającego 8. Wykonawca we własnym zakresie rozbierze, wywiezienie i zutylizuje nawierzchnię poliuretanową.9. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. 10. Po zakończeniu robót należy doprowadzić jeden jak i drugi teren działki jak również tereny przyległe do należytego stanu, uporządkowanie terenu budowy. 11. Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zadania: a) Jeżeli wystąpi wysoki poziom wód gruntowych, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ciągłe odwodnienie wykopów ziemnych według własnej technologii w oferowanej cenie ryczałtowej zadania, b) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona obsługę geodezyjną zadania, w tym inwentaryzację powykonawczą, przez uprawnionego geodetę zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców, d) Na dostarczone do wbudowania w procesie realizacji inwestycji materiały i urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić atesty, aprobaty techniczne lub inne dokumenty równoważne – inspektorowi nadzoru, e) Wykonawca na swój koszt zobowiązany będzie do właściwej organizacji placu budowy, f) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpiecza wszelkie media, g) Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy na koszt Wykonawcy, h) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych,j) Roboty prowadzone będą przy czynnych obiektach szkolnych w związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo dzieciom, pracownikom w/w placówek oraz osobom postronnym jest również zobowiązany do kontaktu z gospodarzami placówek przed rozpoczęciem prac budowlanych jak również w trakcie ich trwania. 12. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.14. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp. 15. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.16. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.17. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki w ramach Programu Program Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2023.Wymagania dodatkowe:18. Zamawiający zaleca , aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej. 19. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. 20. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min 60 miesięcy, a max 72 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu,3.2. gwarancjach bankowych,3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462)4. Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem /operacja bezgotówkowa/ na rachunek bankowy w BS Połaniec Nr 80942500080000234920060008 zaznaczając w tytule przelewu jakiego zamówienia (numer/znak/nazwa zamówienia) wadium dotyczy.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.7. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna (gwarancje, poręczenia) Wykonawca składa w oryginale w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Warunki udziału w postępowaniu.2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:2.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.2.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.2.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.2.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:2.1.4.1. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, tj.:- kierownik budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie,2.1.4.2. posiadają niezbędne doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni poliuretanowej na dowolnym obiekcie, o wartości robót nie mniejszej niż 200 000,00 złotych brutto.Uwaga:W przypadku doświadczenia w wykonaniu inwestycji obejmującej szerszy zakres niż w/w roboty (np. budowa kompleksu sportowego itp.) konieczne jest wykazanie, że roboty w zakresie, jak wyżej, spełniają wymóg Zamawiającego dotyczący ich wartości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach